Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Pontiac » elektryka Pontiac » przyrządy Pontiac » czujniki, włącznik (nadajnik) Pontiac

czujniki, włącznik (nadajnik) do PONTIAC

wybierz model samochodu PONTIAC:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
53.00 zł
 Kup
nr EAN 3165142704784
Długość przewodu [mm] 485
Opór [Ohm] 180
Ilość połączeń 3
Głębokość zabudowy [mm] 24
nr EAN 8053379058266
Długość przewodu [mm] 520
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 8012510014431
Wymiar gwintu 5/8-18UNF
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510040959
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510069301
Ilość biegunów 3
nr EAN 8435050621998
Wymiar gwintu 5/8 x 18 UNF
nr EAN 8435050603154
Długość [mm] 57
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Powierzchnia ocynkowany
Ciężar [kg] 0,050
dla numeru OE 1362645
nr EAN 4027816296430
cena brutto:
33.00 zł
 Kup
Ograniczenia producenta Bosch
Sposób montażu przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 2080
Opór [Ohm] 302
Ilość połączeń 2
Gwint zewn. [mm] 12
Odpowiada części oryginalnej w kolorze niebieski
Kolor niebieski
Skok gwintu [mm] 1,5
Rozmiar klucza 19
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury [°C] 25
Zakres temperatury [°C] 80
nr EAN 4082300144550
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Kolor czarny
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074042182
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Opór [Ohm] 170
Głębokość zabudowy [mm] 23,7
Długość przewodu [mm] 500
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074471425
Ilość biegunów 2
Wysokość [mm] 51,8
Ciężar [kg] 0,029
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Wymiar gwintu M12x1,5
Kolor obudowy niebieski
Rozmiar klucza 19
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4046001313370
Ciężar [kg] 0,05289
nr EAN 4046001434662
Wymiar gwintu M12x1.5
nr EAN 3531650012114
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.