Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Bmw i4 (G26) » stabilizator, mocowanie Bmw i4 (G26) » gumy stabilizatora Bmw i4 (G26)

gumy stabilizatora do BMW i4 (G26)

wybierz typ samochodu BMW i4 (G26):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
13.00 zł
 Kup
Średnica wewnętrzna [mm] 15
Średnica [mm] 15
średnica zewnętrzna [mm] 40
Długość 1/Długość 2 [mm] 36,7
nr EAN 8717109716832
cena brutto:
17.99 zł
 Kup
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 41
Grubość 1 [mm] 37
nr EAN 5012759556016
Szerokość [mm] 37,0
Średnica wewnętrzna [mm] 16,0
średnica zewnętrzna [mm] 39,0
średnica zewnętrzna [mm] 48,0
Materiał Polychloropren (Neopren)
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,050
dla numeru OE 203 326 00 81
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816363880
Szerokość [mm] 37,0
Średnica wewnętrzna [mm] 15,0
średnica zewnętrzna [mm] 39,0
średnica zewnętrzna [mm] 48,0
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,051
dla numeru OE 203 326 01 81
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816363897
Szerokość [mm] 37,0
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 39,0
średnica zewnętrzna [mm] 48,0
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,050
dla numeru OE 203 326 02 81
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816363903
Długość [mm] 37
Grubość [mm] 48,0
Średnica wewnętrzna [mm] 17,0
średnica zewnętrzna [mm] 39,0
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,050
dla numeru OE 203 326 08 81
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816363927
cena brutto:
14.00 zł
 Kup
Średnica wewnętrzna [mm] 21,00
nr EAN 3159750829380
cena brutto:
14.00 zł
 Kup
Szerokość [mm] 37,0
Średnica wewnętrzna [mm] 15,0
średnica zewnętrzna [mm] 39,0
średnica zewnętrzna [mm] 48,0
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,051
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 5901619569054
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Średnica wewnętrzna [mm] 15
nr EAN 4040074214473
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Średnica wewnętrzna [mm] 14
Wymagana ilość 2
nr EAN 4040074214565
cena brutto:
16.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Wysokość [mm] 43
Średnica wewnętrzna [mm] 20
Rodzaj połączenia Torba
Długość opakowania [cm] 4,5
Szerokość opakowania [cm] 4,5
Wysokość opakowania [cm] 4,5
nr EAN 4044197473830
cena brutto:
23.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm] 15
Wysokość [mm] 37
Średnica wewnętrzna [mm] 39,5
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 5
Szerokość opakowania [cm] 5
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 4044197907076
cena brutto:
17.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm] 16
Rodzaj połączenia Pojemnik
nr EAN 4060426401269
cena brutto:
17.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm] 17
Rodzaj połączenia Pojemnik
nr EAN 4060426401276
cena brutto:
15.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Strona zabudowy wewnątrz
Średnica stabilizatora [mm] 15
dla numeru OE 2033260181
nr EAN 3660872440204
cena brutto:
19.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy wewnątrz
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Średnica stabilizatora [mm] 16
dla numeru OE 2033260081
nr EAN 3660872459749
cena brutto:
22.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość całkowita [mm] 38
Średnica wewnętrzna [mm] 16
średnica zewnętrzna [mm] 39
nr EAN 5413978255290
cena brutto:
21.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość całkowita [mm] 37
Średnica wewnętrzna [mm] 15
średnica zewnętrzna [mm] 39
nr EAN 5413978255306
cena brutto:
22.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość całkowita [mm] 38
Średnica wewnętrzna [mm] 17
średnica zewnętrzna [mm] 39
nr EAN 5413978255337
cena brutto:
21.00 zł
 Kup
Długość [mm] 47,7
Wysokość [mm] 36,7
Średnica wewnętrzna [mm] 15
średnica zewnętrzna [mm] 36
parzyste numery artykułów VKDS 458003
nr EAN 7316579351485
Szerokość [mm] 37,0
Średnica wewnętrzna [mm] 16,0
średnica zewnętrzna [mm] 39,0
średnica zewnętrzna [mm] 48,0
Materiał Polychloropren (Neopren)
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,050
nr EAN 4044688567819
Szerokość [mm] 37,0
Średnica wewnętrzna [mm] 15,0
średnica zewnętrzna [mm] 39,0
średnica zewnętrzna [mm] 48,0
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,051
nr EAN 4044688567826
Szerokość [mm] 37,0
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 39,0
średnica zewnętrzna [mm] 48,0
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,050
nr EAN 4044688567833
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
gumy stabilizatora

Gumy stabilizatorów w najlepszych cenach.

 

Guma stabilizatora jest elementem łączącym drążek stabilizatora z nadwoziem auta lub ramą pomocniczą. Jej zadaniem jest wytłumienie wibracji pochodzących od zawieszenia, w tym samym czasie wyciszając pracę stabilizatora. Ich ewentualne wybicie lub zużycie powoduje wydobywanie się specyficznego stukotu w okolicy zawierzenia. Natomiast sam stabilizator znacząco traci na swojej funkcjonalności.

Awarie gum stabilizatora.

 

Wbrew temu uszkodzona guma stabilizatora nie wpływa znacząco na samo prowadzenie samochodu i nie powoduje zagrożenia w ruchu. Jednakże dźwięk wydobywający się z zepsutej części psuje wszelkie walory związane z jazdą. Zaradzi temu tania i prosta naprawa, którą możesz wykonać za pomocą części dostępnych na e-autoparts.pl 

Wymiana gum stabilizatora.

 

Specyfika polskich dróg sprawia, że gumy stabilizatora nie potrzebują dużo czasu, by mieć już sygnały znaczącego zużycia. Charakterystyczne piski oraz donośne stuki z okolic zawierzenia sygnalizują konieczność wymiany gum stabilizatora. Szeroka oferta producentów sprawi, że odnajdziemy potrzebną nam część, która będzie naprawdę dobrze wykonana. Proces naprawy rozpoczynamy od podniesienia samochodu lub wjazdu na kanał. Później demontujemy śruby mocujące obejmę, by następnie wyjąć znajdujące się pod nią gumę stabilizatora. Z racji ulokowania części, na śrubach i obejmie może objawić się korozja utrudniająca ich odkręcenie. Może to znacząco utrudnić demontaż, ponieważ niewykluczona byłaby konieczność rozcięcia śrub. Wiązałoby się to z późniejszym nawierceniem oraz gwintowaniem otworów, co znacząco wydłuża tą prozaicznie prostą czynność wymiany gum stabilizatora. Ich zamontowanie odbywa się w odwrotnej kolejności. 

Popularnymi producentami gum stabilizatora są:

  • Febi
  • Febest
  • Bilstein
  • Vaico
  • Meyle
  • Original Imperium 
  • Swag
  • Birth 
  • Lemforder.
  • SIDEM

Polskie drogi zazwyczaj kojarzą się z dziurawą nawierzchnią. Przez takie warunki jazdy zawieszenie samochodu zużywa się dużo szybciej niż w innych krajach. Dlatego w przypadku zakupu samochodu używanego często można się spotkać z wytłuczonym zawieszeniem. Guma stabilizatora to jedna z części zawieszenia samochodowego. Łączą one drążek stabilizatora z ramą. Jest to część, która często ulega uszkodzeniom. Gdy gumowa tuleja zostanie zniszczona, słyszane są stuki podczas jazdy. Uszkodzenie gumy stabilizatora nie powoduje większych usterek, jedynym skutkiem uszkodzenia są drażniące uderzenia lub skrzypienie na nierównościach. Gum stabilizatora nie da się naprawić, dlatego gdy zostanie uszkodzona, należy ją wymienić na nową. W celu diagnozy najłatwiej jest nacisnąć energicznie z jednej strony samochodu, gdy usłyszymy skrzypienie, gumy nadają się do wyrzucenia. Na stabilizatorze zamontowane są dwie gumy wygłuszające, najlepiej wymienić obie, ze względu na ich niską cenę.
Najlepiej kupić gumy wykonane z wysokiej jakości materiałów, które wytrzymają o wiele dłużej, kosztują niewiele, a pozwolą przejechać dłużej bez uciążliwych odgłosów z zawieszenia. Aby wybrać idealne gumy stabilizatora, należy zmierzyć drążek stabilizujący. Wymiana jest prosta, jedynym utrudnieniem jest położenie gum, które są pod samochodem, dlatego trzeba go podnieść. Podczas montażu, niektórzy popełniają błąd, który powoduje szybkie zużycie gum i ponowienie objawów zużycia. Błędem tym jest smarowanie drążka smarem grafitowym przed montażem. Stabilizator to element samochodu zapobiegający nadmiernemu pochyłowi samochodu podczas skrętu. Pozwala to na zwiększenie precyzji i bezpieczeństwa kierowania pojazdem. Połączony jest on z łącznikami stabilizatora. Niektóre samochody posiadają dwa stabilizatory: jeden z przodu, a drugi z tyłu. Sprawia to, że samochód bardzo dobrze trzyma się drogi.