Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ferrari » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Ferrari 348 Spider » stabilizator, mocowanie Ferrari 348 Spider » gumy stabilizatora Ferrari 348 Spider

gumy stabilizatora do FERRARI 348 Spider

wybierz typ samochodu FERRARI 348 Spider:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 21,0
Materiał Guma
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,07
dla numeru OE 96322618
nr EAN 5050063080162
Grubość [mm] 33,0
Średnica wewnętrzna [mm] 16,0
średnica zewnętrzna [mm] 42,5
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy zewnętrzny
Ciężar [kg] 0,028
nr EAN 5050063080179
Średnica wewnętrzna [mm] 21,0
Materiał Guma
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,07
dla numeru OE 96322618
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816414506
Grubość [mm] 33,0
Średnica wewnętrzna [mm] 16,0
średnica zewnętrzna [mm] 42,5
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy zewnętrzny
Ciężar [kg] 0,03
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816414599
cena brutto:
12.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
cena brutto:
17.00 zł
 Kup
Długość [mm] 32
Szerokość [mm] 42,5
Wysokość [mm] 32
Średnica wewnętrzna [mm] 21
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 8033001898811
Strona zabudowy wewnątrz
Numer seryjny K4238313
nr EAN 5901159322232
cena brutto:
12.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Średnica wewnętrzna [mm] 22
Wymagana ilość 2
nr EAN 5903364357351
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Średnica wewnętrzna [mm] 22
Wymagana ilość 2
nr EAN 4040074213353
Średnica wewnętrzna [mm] 21,0
Materiał Guma
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,07
nr EAN 4044688414502
Grubość [mm] 33,0
Średnica wewnętrzna [mm] 16,0
średnica zewnętrzna [mm] 42,5
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy zewnętrzny
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 4044688414595
cena brutto:
62.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy wewnątrz
Materiał PU (poliuretan)
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Średnica wewnętrzna [mm] 20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakładką ze smarem
Wymagana ilość 2
nr EAN 5908229984215
cena brutto:
7.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy zewnętrzny
Wymagana ilość 2
nr EAN 5900427506480
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
gumy stabilizatora

Gumy stabilizatorów w najlepszych cenach.

 

Guma stabilizatora jest elementem łączącym drążek stabilizatora z nadwoziem auta lub ramą pomocniczą. Jej zadaniem jest wytłumienie wibracji pochodzących od zawieszenia, w tym samym czasie wyciszając pracę stabilizatora. Ich ewentualne wybicie lub zużycie powoduje wydobywanie się specyficznego stukotu w okolicy zawierzenia. Natomiast sam stabilizator znacząco traci na swojej funkcjonalności.

Awarie gum stabilizatora.

 

Wbrew temu uszkodzona guma stabilizatora nie wpływa znacząco na samo prowadzenie samochodu i nie powoduje zagrożenia w ruchu. Jednakże dźwięk wydobywający się z zepsutej części psuje wszelkie walory związane z jazdą. Zaradzi temu tania i prosta naprawa, którą możesz wykonać za pomocą części dostępnych na e-autoparts.pl 

Wymiana gum stabilizatora.

 

Specyfika polskich dróg sprawia, że gumy stabilizatora nie potrzebują dużo czasu, by mieć już sygnały znaczącego zużycia. Charakterystyczne piski oraz donośne stuki z okolic zawierzenia sygnalizują konieczność wymiany gum stabilizatora. Szeroka oferta producentów sprawi, że odnajdziemy potrzebną nam część, która będzie naprawdę dobrze wykonana. Proces naprawy rozpoczynamy od podniesienia samochodu lub wjazdu na kanał. Później demontujemy śruby mocujące obejmę, by następnie wyjąć znajdujące się pod nią gumę stabilizatora. Z racji ulokowania części, na śrubach i obejmie może objawić się korozja utrudniająca ich odkręcenie. Może to znacząco utrudnić demontaż, ponieważ niewykluczona byłaby konieczność rozcięcia śrub. Wiązałoby się to z późniejszym nawierceniem oraz gwintowaniem otworów, co znacząco wydłuża tą prozaicznie prostą czynność wymiany gum stabilizatora. Ich zamontowanie odbywa się w odwrotnej kolejności. 

Popularnymi producentami gum stabilizatora są:

  • Febi
  • Febest
  • Bilstein
  • Vaico
  • Meyle
  • Original Imperium 
  • Swag
  • Birth 
  • Lemforder.
  • SIDEM

Polskie drogi zazwyczaj kojarzą się z dziurawą nawierzchnią. Przez takie warunki jazdy zawieszenie samochodu zużywa się dużo szybciej niż w innych krajach. Dlatego w przypadku zakupu samochodu używanego często można się spotkać z wytłuczonym zawieszeniem. Guma stabilizatora to jedna z części zawieszenia samochodowego. Łączą one drążek stabilizatora z ramą. Jest to część, która często ulega uszkodzeniom. Gdy gumowa tuleja zostanie zniszczona, słyszane są stuki podczas jazdy. Uszkodzenie gumy stabilizatora nie powoduje większych usterek, jedynym skutkiem uszkodzenia są drażniące uderzenia lub skrzypienie na nierównościach. Gum stabilizatora nie da się naprawić, dlatego gdy zostanie uszkodzona, należy ją wymienić na nową. W celu diagnozy najłatwiej jest nacisnąć energicznie z jednej strony samochodu, gdy usłyszymy skrzypienie, gumy nadają się do wyrzucenia. Na stabilizatorze zamontowane są dwie gumy wygłuszające, najlepiej wymienić obie, ze względu na ich niską cenę.
Najlepiej kupić gumy wykonane z wysokiej jakości materiałów, które wytrzymają o wiele dłużej, kosztują niewiele, a pozwolą przejechać dłużej bez uciążliwych odgłosów z zawieszenia. Aby wybrać idealne gumy stabilizatora, należy zmierzyć drążek stabilizujący. Wymiana jest prosta, jedynym utrudnieniem jest położenie gum, które są pod samochodem, dlatego trzeba go podnieść. Podczas montażu, niektórzy popełniają błąd, który powoduje szybkie zużycie gum i ponowienie objawów zużycia. Błędem tym jest smarowanie drążka smarem grafitowym przed montażem. Stabilizator to element samochodu zapobiegający nadmiernemu pochyłowi samochodu podczas skrętu. Pozwala to na zwiększenie precyzji i bezpieczeństwa kierowania pojazdem. Połączony jest on z łącznikami stabilizatora. Niektóre samochody posiadają dwa stabilizatory: jeden z przodu, a drugi z tyłu. Sprawia to, że samochód bardzo dobrze trzyma się drogi.