Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Lamborghini » paski napędowe Lamborghini RF / RS / RV » koło pasowe Lamborghini RF / RS / RV

koło pasowe do LAMBORGHINI RF / RS / RV

wybierz typ samochodu LAMBORGHINI RF / RS / RV:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość opakowania [cm] 5
Wysokość opakowania [cm] 6
Długość opakowania [cm] 15
nr EAN 4010858577414
Ilość żeber 5
średnica zewnętrzna [mm] 162
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Parametr 6PK
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Ciężar [kg] 2,30
nr EAN 3358960339591
Gwint zewn. [mm] 14
Skok gwintu 1 [mm] 1,5
Długość śruby pod główką [mm] 70
Sworzeń rozszerzalny 
nr EAN 3358960484499
Ilość żeber 5
średnica zewnętrzna [mm] 162
Ciężar [kg] 2,30
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Parametr 6PK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem śrubowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
nr EAN 3358960542052
nr EAN 8021787539394
cena brutto:
204.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 6PK
Szerokość [mm] 37
Ilość żeber 5
średnica zewnętrzna [mm] 162
Liczba rowków 6
nr EAN 5027049465510
Szerokość [mm] 37
Ilość żeber 5
średnica zewnętrzna [mm] 162
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Liczba rowków 6
nr EAN 5027049465510
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 162,0
Ciężar [kg] 2,320
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 0515.V6
nr EAN 4027816285250
Szerokość [mm] 37,0
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 162,0
Ciężar [kg] 2,47
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 0515.P2 S1
nr EAN 4027816337829
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 162,0
Ciężar [kg] 2,52
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 0515.V6 S1
nr EAN 4027816337836
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
Liczba rowków 6
średnica zewnętrzna [mm] 161
Średnica wewnętrzna [mm] 30
Szerokość [mm] 37
nr EAN 5414465737084
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Liczba rowków 6
średnica zewnętrzna [mm] 161
Średnica wewnętrzna [mm] 30
Szerokość [mm] 37
Ilość żeber 2 0
nr EAN 5414465438325
Ilość żeber 6
średnica zewnętrzna [mm] 153
Średnica wewnętrzna [mm] 30
nr EAN 8435398500894
Ilość żeber 6
Średnica wewnętrzna [mm] 30
średnica zewnętrzna [mm] 152,8
nr EAN 8435398501075
średnica zewnętrzna [mm] 153,00
Szerokość [mm] 37,50
Liczba rowków 6
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4005108485601
Długość 1 [mm] 1740
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4005108893505
Długość 1 [mm] 1468
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870143268
Średnica [mm] 152,6
Ilość żeber 6
nr EAN 5901779869643
Wersja New version of 10212
Masa [g] 2798
Numer komponentu 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
nr EAN 8051081605945
Średnica [mm] 152,6
Ilość żeber 6
nr EAN 7316573403760
Długość [mm] 1468
Szerokość [mm] 21,36
Ilość żeber 6
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316572390207
Długość [mm] 1740
Szerokość [mm] 21,36
Ilość żeber 6
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316574521951
Ilość żeber 6
Masa [g] 2795
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 153
Szerokość 1 [mm] 37
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 3413521340789
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 162,0
Ciężar [kg] 2,320
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 0515.V6
nr EAN 4044688285256
Szerokość [mm] 37,0
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 162,0
Ciężar [kg] 2,47
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
nr EAN 4044688648914
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
Koła pasowe Koło pasowe paska wieloklinowego
Materiał Guma / metal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
średnica zewnętrzna [mm] 162
Liczba rowków 6
Wyświetlanie od 1 do 27 (z 27 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koła pasowe


Koło pasowe odpowiada za napędzanie alternatora, wspomaga pracę kompresora klimatyzacji i układu kierowniczego. Jest ono ważnym i niezbędnym elementem wyposażenia każdego pojazdu. Jego konstrukcja opiera się na dwóch składowych, które połączone są ze sobą gumą sprężynowo-tłumiącą. Wraz z rozwojem technologii i zmian w konstrukcjach na przestrzeni ostatnich lat również koła pasowe zostały udoskonalone pod względem budowy. W najnowszych rozwiązaniach stosuje się koła pasowe z tłumikiem drgań TVD. 

Nowe rozwiązania sprzyjają tłumieniu drgań, występującym w pracującym silniku. Aktualnie montuje się dwa rodzaje kół pasowychotwarte i zamknięte. Otwarte koło pasowe jest charakterystyczne dla silników benzynowych, z kolei zamknięte dla jednostek wysokosprężynowych.
 

Co powoduje, że koła pasowe ulegają zużyciu, co jest ich największym zagrożeniem?


Mogą zostać niewłaściwie zamontowane lub eksploatowane. Na ich sprawność wpływ ma przedostająca się wody lub piasku, a także pyłu. Nierzadko też powodem usterki związanej z kołem pasowym jest modyfikacja układu poprzez zmianę długości paska. Zagrożeniem dla układu jest też odpalanie silnika z kołem pasowym bez obciążenia. Koła pasowe nie mogą być też montowane z wykorzystaniem starych śrub. Montaż odbywa się przy pomocy jednej śruby centralnej lub kilku na odpowiednim promieniu wewnętrznej powierzchni.
 

Kiedy wymienić koło pasowe w samochodzie?


Podobnie jak inne elementy pojazdu, które zużywają się na skutek eksploatacji,  koła pasowe powinny być regularnie kontrolowane. Zaleca się sprawdzanie ich sprawdzani po przejechaniu ok. 60 tys. km, a także za każdym razem, kiedy wymieniamy pasek wielorowkowy. Żywotność koła warunkuje też zbyt duży lub zbyt niski moment, z którym jest ono odkręcane. 

Ważna jest nie tylko wymiana koła pasowego w samochodzie w przypadku jego zużycia, ale też jego prawidłowy montaż z wykorzystaniem tylko nowych śrub i zachowaniem odpowiednich warunków higieny pracy.