Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Alpine » układ hamulcowy Alpine A610 » linka hamulcowa Alpine A610

linka hamulcowa do ALPINE A610

wybierz typ samochodu ALPINE A610:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość wewnętrzna [mm] 1536
Długość zewnętrzna [mm] 1291
nr EAN 8717109299960
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość wewnętrzna [mm] 1530
Długość zewnętrzna [mm] 1281
nr EAN 8717109299977
Długość [mm] 1530
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633309967
Długość [mm] 1507
nr EAN 4047024049567
Długość [mm] 1530
nr EAN 4047024324022
Agila all z ABS -2000 1507/1291 (P)
Opel Agila all 2003-, (L)
Indeks: LIN 32.01.60
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL
Opis: Agila all z ABS -2000 1516/1302 (L)
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4700358
Numer dostawcy: 32.01.60
Parametry:Długość [mm] : 1516/1302
z lewej
Indeks: LIN 32.01.64
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL
Opis: Opel Agila all 2003-, (L)
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4706689
Numer dostawcy: 32.01.64
Parametry:Długość 1/Długość 2 [mm] : 1536/1281
z lewej
Indeks: LIN 32.01.65
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL
Opis: Agila all 2003- 1530/1281 (P)
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4706688
Numer dostawcy: 32.01.65
Parametry:Długość [mm] : 1530/1281
z prawej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1507/1291
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5907558588620
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1516/1302
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5907558588637
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1530/1281
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5903364336646
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1535/1291
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5903364336653
Długość 1/Długość 2 [mm] 1535/1291
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858789657
Długość 1/Długość 2 [mm] 1530/1281
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858789664
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.