Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » układ hamulcowy Fiat STILO VAN (192_) » linka hamulcowa Fiat STILO VAN (192_)

linka hamulcowa do FIAT STILO VAN (192_)

wybierz typ samochodu FIAT STILO VAN (192_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
parzyste numery artykułów K18549
Długość wewnętrzna [mm] 1786
Długość zewnętrzna [mm] 1594
nr EAN 8717109300314
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1669
Długość zewnętrzna [mm] 1470
nr EAN 8717109300321
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość wewnętrzna [mm] 1501
Długość zewnętrzna [mm] 1277
nr EAN 8717109300376
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
parzyste numery artykułów K18137
Długość wewnętrzna [mm] 1669
Długość zewnętrzna [mm] 1470
nr EAN 8717109635522
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
parzyste numery artykułów K18549
Długość wewnętrzna [mm] 1786
Długość zewnętrzna [mm] 1594
nr EAN 8717109635584
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]1593
Długość [mm]1786
średnica zewnętrzna [mm]8
Długość [mm] 1786
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633204750
Długość [mm] 1668
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633204767
Długość [mm] 1669
nr EAN 4047025689816
Długość [mm] 1786
nr EAN 4047025689823
z tyłu z lewej
Długość [mm] 1786
Ciężar [kg] 0,520
parzyste numery artykułów 178231
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1669/1470
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5901619555903
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1786/1594
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5901619555910
Długość 1/Długość 2 [mm] 1669/1470
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5703858852795
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.