Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford Usa » układ hamulcowy Ford Usa BRONCO SUV » linka hamulcowa Ford Usa BRONCO SUV

linka hamulcowa do FORD USA BRONCO SUV

wybierz typ samochodu FORD USA BRONCO SUV:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego tarcza / bęben
Długość wewnętrzna [mm] 350
nr EAN 8717109551754
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1816
Długość wewnętrzna [mm] 1860
Długość zewnętrzna [mm] 1702
Długość zewnętrzna [mm] 1745
nr EAN 8717109549669
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1860
Długość wewnętrzna [mm] 1816
Długość zewnętrzna [mm] 1745
Długość zewnętrzna [mm] 1700
nr EAN 8717109653489
Długość [mm] 1816
Długość 1 [mm] 1860
nr EAN 4047024250598
Wymagana ilość 1
Długość [mm] 341
nr EAN 4047024324800
Długość [mm] 1860
Długość 1 [mm] 1816
nr EAN 4047026034516
Długość [mm] 1860
Strona zabudowy z tyłu
Ciężar [kg] 1,410
nr EAN 4054224090992
Strona zabudowy z tyłu
Długość 1/Długość 2 [mm] 1830/1700+1876/1745
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5907558588200
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1816/1702+1860/1745
nr EAN 5902659769657
Długość [mm]336
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Typ układu hamulcowegoHamulec bębnowy
Strona zabudowyOś tylna
wymagana liczba1
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Długość 1 [mm]1860
Długość 2 [mm]1745
Długość 3 [mm]1816
Długość 4 [mm]1700
Długość 1/Długość 2 [mm] 336
nr EAN 5703858852900
cena brutto:
120.00 zł
 Kup
Długość 1/Długość 2 [mm] 1816/1702+1860/1745
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5703858852511
Układ hamulcowy dla hamulca pomocniczego
nr EAN 5706021159172
Sekcja część przednia
Długość [mm] 337
nr EAN 3322938142858
cena brutto:
116.00 zł
 Kup
Sekcja część tylna
Długość 1/Długość 2 [mm] 1816/1702
Długość 1/Długość 2 [mm] 1860/1745
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 3322938183059
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.