Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mazda » układ hamulcowy Mazda 929 II (HB) » linka hamulcowa Mazda 929 II (HB)

linka hamulcowa do MAZDA 929 II (HB)

wybierz typ samochodu MAZDA 929 II (HB):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość wewnętrzna [mm] 1450
Długość wewnętrzna [mm] 1500
Długość zewnętrzna [mm] 1338
Długość zewnętrzna [mm] 1388
nr EAN 8717109504446
Typ układu hamulcowego tarcza / bęben
Długość wewnętrzna [mm] 350
nr EAN 8717109551754
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1816
Długość wewnętrzna [mm] 1860
Długość zewnętrzna [mm] 1700
Długość zewnętrzna [mm] 1745
nr EAN 8717109576344
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość wewnętrzna [mm] 228
nr EAN 8717109553086
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość wewnętrzna [mm] 1490
Długość wewnętrzna [mm] 1440
Długość zewnętrzna [mm] 1388
Długość zewnętrzna [mm] 1340
nr EAN 8717109505412
Typ układu hamulcowego tarcza / bęben
Długość wewnętrzna [mm] 337
nr EAN 8717109299700
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1830
Długość wewnętrzna [mm] 1873
Długość zewnętrzna [mm] 1700
Długość zewnętrzna [mm] 1745
nr EAN 8717109376609
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość wewnętrzna [mm] 1450
Długość wewnętrzna [mm] 1500
Długość zewnętrzna [mm] 1338
Długość zewnętrzna [mm] 1388
nr EAN 8717109376562
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość wewnętrzna [mm] 225
nr EAN 8717109509816
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
Długość [mm]230
Długość [mm] 1816
Długość 2 [mm] 1860
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633312585
Wymagana ilość 1
Długość [mm] 341
nr EAN 4047024324800
Wymagana ilość 1
Długość [mm] 1860
Długość 1 [mm] 1816
nr EAN 4047024324817
Długość [mm] 225
nr EAN 4047025690232
Długość [mm] 1440
Długość 1 [mm] 1490
nr EAN 4047026145106
Długość [mm] 1491
Strona zabudowy z tyłu
Ciężar [kg] 1,210
nr EAN 4054224704882
Indeks: LIN 15.02.02
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO FORD
Opis: Focus II 05- (230) P , bębny
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 1340832
Numer dostawcy: 15.02.02
Parametry:Długość [mm] : 230
z przodu
Indeks: LIN 15.02.09
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO FORD
Opis: FOCUS (II) all- FOXUS CMAX exc. GHIA 06- 1830/1700+1873/1745 tylny, tarcze
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 1416442
Numer dostawcy: 15.02.09
Parametry:hamulce tarczowe Długość [mm] : 1830/1700+1873/1745
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1816/1700+1860/1745
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5902659769718
Strona zabudowy w środku
Długość 1/Długość 2 [mm] 1830/1700+1873/1745
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5902659769893
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 225
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5903364332143
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość [mm] 228
nr EAN 5903766310855
Długość 1 [mm]1440
Długość 2 [mm]1490
Długość [mm]336
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Typ układu hamulcowegoHamulec bębnowy
Długość 1/Długość 2 [mm] 228
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858852887
Długość 1/Długość 2 [mm] 1490/1388+1440/1340
nr EAN 5703858866273
Długość 1/Długość 2 [mm] 225
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858866037
Długość 1/Długość 2 [mm] 336
nr EAN 5703858852900
Długość 1/Długość 2 [mm] 337
nr EAN 5703858876029
Status produktu: Normalny
cena brutto:
104.00 zł
 Kup
Sekcja część tylna
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 1873/1745
Wymagana ilość 1
nr EAN 3322938142827
Sekcja część przednia
Długość [mm] 337
nr EAN 3322938142858
Sekcja część tylna
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 1873/1745
nr EAN 3322938142872
cena brutto:
128.01 zł
 Kup
Sekcja część tylna
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 1933/1805
nr EAN 3322938143121
Wyświetlanie od 1 do 34 (z 34 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.