Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » układ hamulcowy Volkswagen TRANSPORTER T4 Platforma / podwozie (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL » linka hamulcowa Volkswagen TRANSPORTER T4 Platforma / podwozie (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL

linka hamulcowa do VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 Platforma / podwozie (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 Platforma / podwozie (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 953
Długość zewnętrzna [mm] 720
nr EAN 8717109182200
Długość [mm] 844
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633130110
Długość [mm] 949
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633031608
Długość [mm] 953
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633209090
Długość [mm] 953
nr EAN 3165143522578
VW Transporter T4 nadwozie do nr 70W120000, L935/716
z tyłu
VW Transporter T4 nadwozie od nr 70W120001, L937/718
z tyłu
Długość [mm] 943
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,34
dla numeru OE 7D0 609 701 E
nr EAN 4027816273837
Długość 1 [mm] 950
Długość 2 [mm] 720
Ciężar [kg] 0,340
Techniczny numer informacyjny AS6901
nr EAN 4082300539639
Indeks: LIN 47.01.40
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO VW
Opis: VW Transporter T4 nadwozie od nr 70W120001, L937/718
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 107393
Numer dostawcy: 47.01.40
Parametry:hamulce tarczowe z tyłu z lewej z tyłu po prawej Długość [mm] : 937/718
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Długość 1/Długość 2 [mm] 935/716
nr EAN 5907558552003
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 953/720
nr EAN 5907558552430
Długość 1/Długość 2 [mm] 935/716
nr EAN 5703858393373
Długość 1/Długość 2 [mm] 953/720
nr EAN 5703858393380
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,26
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,38
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,40
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 945/712
Sekcja część tylna
Wymagana ilość 2
nr EAN 3322937257812
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 945/717
Wymagana ilość 2
Sekcja część tylna
nr EAN 3322937257829
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.