Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » układ hamulcowy Mitsubishi Canter (FE5, FE6) VI » linka hamulcowa Mitsubishi Canter (FE5, FE6) VI

linka hamulcowa do MITSUBISHI Canter (FE5, FE6) VI

wybierz typ samochodu MITSUBISHI Canter (FE5, FE6) VI:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1318
Długość zewnętrzna [mm] 1100
nr EAN 8717109644203
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1575
Długość zewnętrzna [mm] 1355
nr EAN 8717109667721
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
parzyste numery artykułów K10039
Długość wewnętrzna [mm] 1562
Długość zewnętrzna [mm] 1343
nr EAN 8717109728224
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
parzyste numery artykułów K10030
Długość wewnętrzna [mm] 1212
Długość zewnętrzna [mm] 997
nr EAN 8717109728262
Długość [mm] 1570
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633476768
Długość [mm] 1360
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633478137
Jednostkaszt.
Dostępne MAPP-Code
Długość [mm]1190
EAN4006633478120
Numer katalogowy580686
StanFabrycznie nowy
Jednostkaszt.
Długość [mm]1490
Dostępne MAPP-Code
Lokalizacja w aucieoś tylna strona prawa
EAN4006633482486
Numer katalogowy580688
StanFabrycznie nowy
Długość [mm] 1545
Dostępne MAPP-Code
Długość [mm] 1318
nr EAN 4047025562935
Długość [mm] 1490
Długość 1 [mm] 1270
nr EAN 4047026483215
Długość [mm] 1570
Długość 1 [mm] 1353
nr EAN 4047026483499
Strona zabudowyOś tylna
wymagana liczba1
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Długość 1 [mm]1318
Długość 2 [mm]1100
sparowany numer artykułu32-1069
Strona zabudowyz tyłu
Długość [mm]1545
sparowany numer artykułu32-1070
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.