Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Nissan » układ hamulcowy Nissan INTERSTAR Platforma / podwozie (XDE) » linka hamulcowa Nissan INTERSTAR Platforma / podwozie (XDE)

linka hamulcowa do NISSAN INTERSTAR Platforma / podwozie (XDE)

wybierz typ samochodu NISSAN INTERSTAR Platforma / podwozie (XDE):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 500
Długość zewnętrzna [mm] 395
nr EAN 8717109543292
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 2308
Długość zewnętrzna [mm] 2151
nr EAN 8717109553109
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1041
Długość zewnętrzna [mm] 840
nr EAN 8717109553079
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1058
Długość zewnętrzna [mm] 840
nr EAN 8717109298994
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 2360
Długość zewnętrzna [mm] 2220
nr EAN 8717109299007
Długość [mm] 1068
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633315371
Długość [mm] 2360
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633315388
Długość [mm] 2308
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633315395
Długość [mm] 1041
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633323840
Długość [mm] 1068
nr EAN 3165143641972
Długość [mm] 2360
nr EAN 3165143641989
Wymagana ilość 1
Długość [mm] 2308
nr EAN 4047023450418
Wymagana ilość 1
Długość [mm] 1041
nr EAN 4047023450425
Długość [mm] 1070
dla numeru OE 4745.T6
nr EAN 4054224094921
Długość [mm] 1254
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,430
nr EAN 4054224713709
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Typ układu hamulcowegoHamulec bębnowy
Długość 1 [mm]500
Długość 2 [mm]256
Długość 1/Długość 2 [mm] 2360/2220
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5703858633974
Długość 1/Długość 2 [mm] 1041/840
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5703858873042
Długość 1/Długość 2 [mm] 500/395
nr EAN 5703858873059
Długość 1/Długość 2 [mm] 500/256
nr EAN 5703858394172
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.