Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » układ hamulcowy Volkswagen PASSAT B2 Variant (33B) » linka hamulcowa Volkswagen PASSAT B2 Variant (33B)

linka hamulcowa do VOLKSWAGEN PASSAT B2 Variant (33B)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN PASSAT B2 Variant (33B):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość wewnętrzna [mm] 1373
Długość zewnętrzna [mm] 737
nr EAN 8717109189001
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość wewnętrzna [mm] 1078
nr EAN 8717109189018
Długość [mm] 1373
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633068413
Długość [mm] 1078
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633068420
Długość [mm] 1373
nr EAN 3165141187519
Długość [mm] 1078
nr EAN 3165141187526
Opel Corsa, Tigra, (1078) P
hamulce bębnowe
z tyłu z prawej
Indeks: LIN 32.01.07
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL
Opis: OPEL Corsa, Tigra, (1373/737) L
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 522615
Numer dostawcy: 32.01.07
Parametry:z lewej Długość [mm] : 1373/737
Indeks: LIN 32.01.08
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL
Opis: Opel Corsa, Tigra, (1078) P
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 522614
Numer dostawcy: 32.01.08
Parametry:Długość [mm] : 1078
z prawej
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1373/737
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5907558551761
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1078
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5907558551785
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprężyną bimetalową
nr EAN 5901619536087
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprężyną bimetalową
nr EAN 5901619536094
System hamulcowy Opel
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprężyną bimetalową
nr EAN 5902659731678
Długość 1/Długość 2 [mm] 1373/737
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858390426
Długość 1/Długość 2 [mm] 1078
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858390433
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy z lewej
Ciężar [kg] 0,38
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy z prawej
Ciężar [kg] 0,12
parzyste numery artykułów 40 91 7306
Długość [mm] 1400
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Ciężar [kg] 0,366
nr EAN 4044688173072
Wyświetlanie od 1 do 21 (z 21 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.