Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Rolls-royce » napęd osi Rolls-royce » mechanizm różnicowy Rolls-royce

mechanizm różnicowy do ROLLS-ROYCE

wybierz model samochodu ROLLS-ROYCE:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 55
Wysokość 1 [mm] 10
Wysokość 2 [mm] 14
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
nr EAN 3358960214836
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 48
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 65
Wysokość 1 [mm] 8
Wysokość 2 [mm] 9,4
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Strona zabudowy Oś napędowa
nr EAN 3358960216533
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 60
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 75
Wysokość 1 [mm] 8
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
nr EAN 3358960435019
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 64
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 75
Wysokość 1 [mm] 8
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
nr EAN 3358960468987
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 43,2
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 66,2
Wysokość 1 [mm] 10,6
Wysokość 2 [mm] 18,6
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
nr EAN 3358960584281
Strona zabudowy wylot
Strona zabudowy zewnętrzny
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 34,7
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 45,3
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
nr EAN 3358960217264
Grubość [mm] 14
Ciężar [kg] 0,03
Średnica wewnętrzna [mm] 33,9
średnica zewnętrzna [mm] 55,2
Kierunek obrotów Możliwe przy obrot. zgodnych i przeciwnych ze wsk. zeg.
Długość opakowania [cm] 5,5
Szerokość opakowania [cm] 5,5
Wysokość opakowania [cm] 1,4
nr EAN 4056111115726
Grubość [mm] 10
Ciężar [kg] 0,043
Średnica wewnętrzna [mm] 44
średnica zewnętrzna [mm] 67
Długość opakowania [cm] 6,7
Szerokość opakowania [cm] 6,7
Wysokość opakowania [cm] 1,6
nr EAN 4056111090528
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii mechanizm różnicowy pasujące do ROLLS-ROYCE
mechanizm różnicowy

Mechanizm różnicowy


Dyferencjał jest nieodłączną częścią układu jezdnego. Jego zaletą jest zmniejszenie zużycia opon i zużycia paliwa. Jego działanie polega na zwiększeniu obrotów koła, które ma mniejsze obciążenie. Na przykład podczas skręcania rozkłada prędkość obrotów między kołami osi, aby pokonanie zakrętu było łatwiejsze (koło zewnętrzne w czasie zakrętu musi mieć szybsze obroty, niż koło wewnętrzne). Najlepiej działanie dyferencjału widać podczas jazdy terenowej. Sprawny układ różnicowy można łatwo sprawdzić przez podniesienie kół osi napędowej, wyłączenie silnika i wrzucenie biegu. Następnie należy przekręcić jednym kołem samochodu, a drugie powinno kręcić się w drugą stronę, oznacza to, że układ jest w pełni sprawny. W przypadku pojazdu silnikowego z napędem na cztery koła, zastosowane są dwa dyferencjały, na przedniej osi i na tylnej osi.

Dwa układy są połączone ze sobą wałem napędowym. W takich pojazdach jak samochody terenowe, ciągniki itp. są zamontowane specjalne mechanizmy blokujące mechanizm różnicowy. Jest to przydatne, gdy pojazd zostanie unieruchomiony na miękkiej ziemi, powoduje to kręcenie się obu kół z jednakową prędkością bez względu na obciążenie kół. Gdy samochód bez włączonej blokady dyferencjału utknie w błocie zazwyczaj, kręci się tylko jedno z kół, co uniemożliwia poruszanie się pojazdu. Mechanizm różnicowy jest zbudowany ze stożkowych kół zębatych, obudowy, półosi napędowych, wału napędowego, pierścieni ślizgowych i koła talerzowego.

W nowoczesnych samochodach można spotkać różne typy mechanizmów różnicowych, na przykład: z kołami zębatymi stożkowymi, z przekładnią planetarną. Mechanizm różnicowy powinien mieć zapewnioną odpowiednią ilość oleju. Powinno być go odpowiednio dużo, żeby układ służył przez długie lata. W obecnych samochodach wymiana oleju przekładniowego powinna nastąpić co około 100-150 tysięcy kilometrów. W przypadku uszkodzenia układu następuje problem z ruszeniem samochodu z miejsca.