średnica zewnętrzna [mm] | 106,0 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,190 |
dla numeru OE | 54 32 595 39R |
nr EAN | 4027816444916 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
nr EAN | 4909500937365 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ilość na oś | 2 |
nr EAN | 4047437440111 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ilość na oś | 2 |
nr EAN | 4047437460126 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
dla numeru OE | 543024644R |
nr EAN | 5900427588073 |
średnica zewnętrzna [mm] | 106,0 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
nr EAN | 5900427588080 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
nr EAN | 5900427588110 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
nr EAN | 4040074173541 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem walcowym |
nr EAN | 4040074226742 |
Ciężar [kg] | 0,999 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem walcowym |
Długość opakowania [cm] | 13,6 |
Szerokość opakowania [cm] | 11,8 |
Wysokość opakowania [cm] | 11,4 |
nr EAN | 5412096518164 |
Ciężar netto [g] | 1496 |
nr EAN | 5908281445815 |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Masa [g] | 86 |
Strona zabudowy | góra |
nr EAN | 8038092476054 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Masa [g] | 354 |
Strona zabudowy | z prawej |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
Strona zabudowy | z lewej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 13 |
nr EAN | 8039834493476 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Numer komponentu | 2 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Masa [g] | 604 |
Specyfikacja | IMPERGOM bearing |
nr EAN | 8039950494630 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ilość na oś | 2 |
nr EAN | 4013872864348 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ilość na oś | 2 |
nr EAN | 4013872883905 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
dla numeru OE | 543259539R |
nr EAN | 3660872424655 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
dla numeru OE | 543024644R |
nr EAN | 3660872425881 |
Ilość na oś | 2 |
nr EAN | 7316575875763 |
Masa [g] | 675 |
nr EAN | 3413521018237 |
Masa [g] | 205 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 106 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 62,2 |
Szerokość 1 [mm] | 38,5 |
nr EAN | 3413521018824 |
Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.
Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.
Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025