Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Daewoo » zawieszenie i amortyzacja Daewoo KALOS (KLAS) » mocowanie amortyzatora Daewoo KALOS (KLAS)

mocowanie amortyzatora do DAEWOO KALOS (KLAS)

wybierz typ samochodu DAEWOO KALOS (KLAS):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
nr EAN 4025258491727
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 4025258492007
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 4041248687161
Strona zabudowy Oś przednia
Liczba otworów do mocowania 3
nr EAN 4041248830888
nr EAN 4014870400040
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 4909500457726
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 4909500766453
cena brutto:
34.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
Wymagana ilość 2
Jednostka ilości Sztuka
nr EAN 5703858934460
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
mocowanie amortyzatora

Mocowanie amortyzatora

 

Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.

Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.Mocowanie Amortyzatora

Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.