Średnica wewnętrzna [mm] | 14,0 |
Materiał | Guma / metal |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Ciężar [kg] | 0,80 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska |
dla numeru OE | 5Q0 412 331 E |
nr EAN | 4027816401711 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ilość na oś | 2 |
alternatywny zestaw naprawczy | 37574 01 |
nr EAN | 4047437413009 |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Przestrzegać wymiarów | |
Średnica mocowania [mm] | 10,2 |
Ilość na oś | 2 |
nr EAN | 4047437425088 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | z prawej |
Ilość na oś | 2 |
nr EAN | 4047437428744 |
Strona zabudowy | Oś tylna |
nr EAN | 5900427602915 |
Ciężar netto [g] | 1004 |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia po obydwu stronach |
Rodzaj zawieszenia | Łożysko toczne |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Materiał | Metal |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Z łożyskiem kulkowym |
Ilość montowana w aucie | 2 |
EAN | 5901655277685 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Szerokość [mm] | 127,0 |
Grubość [mm] | 40,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 78,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 127,0 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Materiał | Metal |
Rodzaj łożyska | Łożysko toczne |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,31 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 1,300 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem walcowym |
Długość opakowania [cm] | 15,1 |
Szerokość opakowania [cm] | 8,4 |
Wysokość opakowania [cm] | 14,6 |
nr EAN | 5412096518096 |
Ciężar [kg] | 0,409 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez łożyska walcowego |
Gwarancja | 5 lat gwarancji |
Długość opakowania [cm] | 15,4 |
Szerokość opakowania [cm] | 8,4 |
Wysokość opakowania [cm] | 14,7 |
Numer komponentu | 2 |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
Strona zabudowy | z prawej |
Masa [g] | 778 |
nr EAN | 8039880493932 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem kulkowym |
Specyfikacja | IMPERGOM bearing |
Masa [g] | 1143 |
Numer komponentu | 2 |
nr EAN | 8039973494860 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | z prawej |
Ilość na oś | 2 |
nr EAN | 4013872846139 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ilość na oś | 2 |
alternatywny zestaw naprawczy | 803 024 |
nr EAN | 4013872818150 |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Przestrzegać wymiarów | |
Średnica mocowania [mm] | 10,2 |
Ilość na oś | 2 |
nr EAN | 4013872840113 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Średnica wewnętrzna [mm] | 74 |
średnica zewnętrzna [mm] | 127 |
Wysokość [mm] | 38,6 |
nr EAN | 5413978274291 |
Masa [g] | 1090 |
nr EAN | 3413521631870 |
Masa [g] | 410 |
nr EAN | 3413521856563 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,0 |
Materiał | Guma / metal |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Ciężar [kg] | 0,80 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska |
nr EAN | 4044688401717 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska walcowego |
alternatywny zestaw naprawczy | 118 038 |
Ilość na oś | 2 |
Zamiana tylko w parach | |
Strona zabudowy | góra |
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków |
Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.
Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.
Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025