Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,204 | |
Długość opakowania [cm] | 11,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 11,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 3,8 | |
nr EAN | 4056111083131 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 71,90 | |
Wysokość [mm] | 38,04 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 116,31 | |
Materiał | PA (poliamid) | |
Rodzaj łożyska | Łożysko toczne | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,176 | |
nr EAN | 4054224096994 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 15,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Materiał | Guma / metal | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 1,033 | |
dla numeru OE | 54610-2P500 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska | |
nr EAN | 4054224755808 |
Jednostka | szt. |
Dla numeru OE | 54610-2W000 S1 |
Materiał | Guma / metal |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 1,243 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Z łożyskiem kulkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Z nakrętką |
Lokalizacja w aucie | z przodu |
EAN | 4054224771839 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Z łożyskiem kulkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Z nakrętką |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia po obydwu stronach |
Ilość montowana w aucie | 2 |
EAN | 5901655277777 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Ciężar netto [g] | 182 | |
nr EAN | 5902048926524 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Wymagana ilość | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem | |
nr EAN | 5902275180836 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Wymagana ilość | 2 | |
nr EAN | 5902275743512 |
Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.
Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.
Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025