dla numeru OE | 1K0 412 331 B | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem kulkowym | |
nr EAN | 4025258753313 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 1,1 | |
dla numeru OE | 1K0 412 331 B S1 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem kulkowym | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816225027 |
nr EAN | 3159750729857 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
alternatywny zestaw naprawczy | 31770 01 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego | |
Ilość na oś | 2 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 39892 01 | |
nr EAN | 4047437092303 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Ilość na oś | 2 | |
nr EAN | 4047437313651 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 5901655218565 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego | |
alternatywny zestaw naprawczy | 802 417 | |
Ilość na oś | 2 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 803 282 | |
nr EAN | 4013872469611 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Ilość na oś | 2 | |
nr EAN | 4013872603855 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,2 | |
Wysokość [mm] | 49,5 | |
nr EAN | 5413978257690 |
Masa [g] | 250 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 112 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 68 | |
Szerokość 1 [mm] | 25 | |
nr EAN | 3413520599461 |
Masa [g] | 1080 | |
nr EAN | 3413520667412 |
Masa [g] | 865 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 14,20 | |
Szerokość 1 [mm] | 132 | |
Długość [mm] | 137 | |
nr EAN | 3413521570919 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 1,1 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem kulkowym | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4044688639646 |
Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.
Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.
Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025