
| Długość [mm] | 113 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Ciężar [kg] | 0,26 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 36 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 91 |
| dla numeru OE | 3293.03 S1 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816178217 |

| Długość [mm] | 101 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,2 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 34 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 80 |
| dla numeru OE | 3287.81 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816220152 |

| Długość [mm] | 101 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 34 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 80 |
| dla numeru OE | 3287.81 S1 |
| nr EAN | 4027816220145 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341789 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 77 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 80 |
| Wysokość [mm] | 90 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341802 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 18 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 66 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 67 |
| Wysokość [mm] | 88 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341840 |

| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 26 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 82 |
| Materiał | Polychloropren (Neopren) |
| Wysokość [mm] | 108 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 34 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 80 |
| Wysokość [mm] | 104 |
| nr EAN | 5907558586527 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 36 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 85 |
| Wysokość [mm] | 118 |
| dla numeru OE | 9567468688 |
| nr EAN | 5907558586756 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 71 |
| Wysokość [mm] | 115 |
| nr EAN | 5902659759658 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |

| Wymiar gwintu | M24 x 1,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 88 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 23 |
| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 101 |
| nr EAN | 8032747083086 |

| Wymiar gwintu | M24 x 1,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 88 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 23 |
| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 101 |
| nr EAN | 8032747083680 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 85 |
| Długość [mm] | 117 |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 4040074607466 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 36 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| Długość [mm] | 119 |
| Materiał | Termoplast |
| nr EAN | 4040074022702 |

| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 85,5 |
| Wysokość [mm] | 96 |
| nr EAN | 4058787066067 |

| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Masa [g] | 284 |
| nr EAN | 8033989123646 |

| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Masa [g] | 230 |
| nr EAN | 8033989124629 |

| Masa [g] | 83 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 101 |
| Średnica 1 [mm] | 24 |
| Średnica 2 [mm] | 80 |
| nr EAN | 8033989112251 |

| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 138 |
| Masa [g] | 180 |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica 1 [mm] | 25 |
| Średnica 2 [mm] | 87 |
| nr EAN | 8033989112541 |

| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wymagana ilość | 2 |
| Masa [g] | 117 |
| Wysokość [mm] | 119 |
| Średnica 1 [mm] | 36 |
| Średnica 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 8033989083643 |

| Masa [g] | 62 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Średnica 1 [mm] | 22 |
| Średnica 2 [mm] | 75 |
| nr EAN | 8033989103716 |

| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 101 |
| Masa [g] | 100 |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica 1 [mm] | 23 |
| Średnica 2 [mm] | 88 |
| nr EAN | 8033989112237 |

| Masa [g] | 83 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Średnica 1 [mm] | 34 |
| Średnica 2 [mm] | 76 |
| nr EAN | 8033989132877 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Jednostka ilości | Komplet |
| dla numeru OE | 328781 |
| nr EAN | 3660872307231 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Jednostka ilości | Komplet |
| dla numeru OE | 328779 |
| nr EAN | 3660872307217 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Materiał | Termoplast |
| Jednostka ilości | Komplet |
| dla numeru OE | 329303 |
| nr EAN | 3660872307309 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 98 |
| nr EAN | 8430320034706 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 34 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 80 |
| Wysokość [mm] | 104 |
| nr EAN | 8430320034805 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 36 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 85 |
| Wysokość [mm] | 118 |
| dla numeru OE | 9567468688 |
| nr EAN | 8430320035499 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 34 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 84 |
| Wysokość [mm] | 102 |
| nr EAN | 8430320035680 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 130 |
| Specyfikacja | UNIVERSAL BOOT KIT |
| nr EAN | 8430320046235 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 71 |
| Wysokość [mm] | 115 |
| nr EAN | 8430320125084 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 118 |
| Materiał | Termoplast |
| Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 84 |
| nr EAN | 7316574689620 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 88 |
| Wysokość [mm] | 103,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064062165 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 75 |
| Wysokość [mm] | 97,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064062837 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 77 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 80 |
| Wysokość [mm] | 90 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 18 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 66 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 67 |
| Wysokość [mm] | 88 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025