Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » sprzęgło Volkswagen MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) » sterowanie sprzęgłem Volkswagen MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) » pompa sprzęgła Volkswagen MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN)

pompa sprzęgła do VOLKSWAGEN MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
86.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z przodu
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 15.87
Materiał Aluminium
Liczba otworów do mocowania 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez czujnika
Rozstaw trzpieni mocujących [mm] 56
Wymiar gwintu wyjście Plug-In
Ciężar [kg] 0,32
nr EAN 8717109514452
cena brutto:
147.00 zł
 Kup
Średnica [mm]15,9
MateriałTworzywo sztuczne
cena brutto:
107.00 zł
 Kup
tworzywo sztuczne
Średnica [mm] 15,87
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Średnica [mm]15,9
MateriałTworzywo sztuczne
cena brutto:
173.00 zł
 Kup
Otwór Ø 1 [mm] 15,87
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,144
nr EAN 3276428748443
Otwór Ø 1 [mm] 15,87
Materiał Tworzywo sztuczne
otwór Ø [mm] 15,87
dla numeru artykułu KG15037.4.10
Ciężar [kg] 0,17
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pompa sprzęgła

Pompa sprzęgła


To jeden z najważniejszych urządzeń stanowiących układ wysprzęglający pojazdu. Kierowca, wciskając pedał sprzęgła, oddziałuje na tłoczek, który wykonuje dalszą pracę. Pompa jest elementem podlegającym okresowej wymianie. Ulega ona bowiem naturalnemu zużyciu w procesie eksploatacji, po upłynięciu określonego przez producenta czasu, należy więc zastąpić ją nowym urządzeniem.

Warto zapoznać się z objawami świadczącymi o usterce lub zbliżającej się awarii pompy sprzęgła. Są to np. trudności w trakcie zmiany biegów, będące efektem niewłaściwego wysprzęglania. W niektórych przypadkach pojawiają się wycieki z układu. Jeśli po wciśnięciu i zwolnieniu pedału sprzęgła, wraca on do pozycji wyjściowej, również może świadczyć to o konieczności wymiany pompy. Rzadziej pojawia się uszkodzenie tego elementu spowodowane czynnikiem mechanicznym. Wówczas, żeby wcisnąć sprzęgło, trzeba przyłożyć znacznie większą siłę.

Zwlekanie z wymianą i używanie tymczasowych rozwiązań, jak np. regularne uzupełnianie płynu hydraulicznego nie jest dobrym pomysłem. Wyciek w każdej chwili może przybrać na sile, co prawdopodobnie całkowicie utrudni zmianę biegów.