Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Moskvich » układ hamulcowy Moskvich » przewody hamulcowe sztywne Moskvich

przewody hamulcowe sztywne do MOSKVICH

nie znalazłeś poszukiwanej części?
Skorzystaj z katalogu producenta WP i wpisz numer znalezionej części w okienko "Szukaj po numerze"
Dodatkowe informacje: Lokalizacja przewodów sztywnych w samochodzie
wybierz model samochodu MOSKVICH:
Pokaż części producenta:  
nie znalazłeś poszukiwanej części?
Skorzystaj z katalogu producenta WP i wpisz numer znalezionej części w okienko "Szukaj po numerze"
Dodatkowe informacje: Lokalizacja przewodów sztywnych w samochodzie
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
parzyste numery artykułów 172799
Rozmiar klucza 12
Materiał Stal
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,030
dla numeru OE 1K0 611 764 L
nr EAN 4054224727980
parzyste numery artykułów 172798
Rozmiar klucza 12
Materiał Stal
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Ciężar [kg] 0,030
dla numeru OE 1K0 611 763 E
nr EAN 4054224727997
Wyświetlanie od 1 do 2 (z 2 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przewody hamulcowe sztywne

Przewody sztywne i elastyczne układu hamulcowego


Od dobrego stanu technicznego przewodów zależy bezpieczeństwo użytkowników pojazdu. Diagnosta wykonujący okresowe badanie techniczne powinien wzrokowo ocenić stopień ich ewentualnego zużycia. Zalecenie dokonania wymiany przewodów należy potraktować jak konieczność, a nie próbę naciągnięcia na dodatkowe koszty. Jazda z uszkodzonymi przewodami, które w każdych chwili mogą pęknąć, byłaby nieodpowiedzialna.

Zużycie eksploatacyjne tych części następuje wskutek oddziaływania na nie ogromnych sił. Nacisk na pedał hamulca generuje w układzie olbrzymie ciśnienie. Dodatkowo warto zauważyć, że przewody umieszczone są pod podwoziem, a więc w miejscu, gdzie są stale narażone na kontakt z niekorzystnymi czynnikami, takimi jak woda, sól, brud. Zwłaszcza zasolenie przewodów w okresie zimowym powoduje przyspieszenie procesów korozyjnych.

Kontrolując stan przewodów elastycznych i sztywnych, trzeba zwrócić szczególną uwagę na wszelkiego rodzaju przetarcia, pęknięcia, ślady korozji oraz w mniejszej liczbie przypadków wycieki.

Płyn hamulcowy powinien być wymieniany na nowy zgodnie z interwałami podanymi przez producenta. Wymiana dokonywana zbyt rzadko może być przyczyną korozji wewnętrznej przewodów hamulcowych.