
| Strona zabudowy | z przodu | 
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z silnikiem wycieraczek | 

| Ilość biegunów | 3 | 
| Długość przewodu [mm] | 175 | 
| Przekrój poprzeczny przewodu [mm²] | 1 | 
| Powierzchnia kontaktowa | ocynkowany | 
| Materiał izolacji przewodu | Silikon | 
| Wykonanie obudowy wtyku | Obudowa tulei wtyczki | 
| Zakres temperatury od [°C] | -25 | 
| Zakres temperatury do [°C] | 140 | 
Objawami początków problemów z silnikiem wycieraczek w naszym samochodzie może być hałas dobiegający z jego okolic podczas pracy piór wycieraczek samochodowych lub/oraz nieregularna prędkość przesuwu wycieraczek po szybie, chociaż ten ostatni symptom może także wskazywać na awarię systemu dźwigni mechanizmu wycieraczek. Ogłosy hurgotania dobiegające z silniczka wskazują na zniszczenie łożysk, co kwalifikuje silniczek do natychmiastowej wymiany. Przyczyną gwałtownego zatrzymania całego mechanizmu wycierania szyb samochodowych może być przepalenie bezpiecznika. Jednak powtarzające się takie sytuacje, mogą także wskazywać na możliwe problemy z silnikiem wycieraczek samochodowych. Jednym z nich może być zatarcie mechanizmu wycieraczek, co znacznie zwiększa opory podczas pracy i może skutkować uszkodzeniem silniczka wycieraczek.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025