TECDOC-Nr silnika | 241 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 241 | |
Wymagana ilość | 2 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
nr EAN | 8427769086014 |
TECDOC-Nr silnika | 241 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Wysokość [mm] | 12 | |
nr EAN | 8427769089459 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 13776 | |
TECDOC-Nr silnika | 13775 | |
Rok prod. od | 199901 | |
Wymagana ilość | 2 | |
TECDOC-Nr silnika | 13776 | |
TECDOC-Nr silnika | 13775 | |
Rok prod. od | 199901 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 8427769782695 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 13776 | |
TECDOC-Nr silnika | 13775 | |
Rok prod. od | 199901 | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Wysokość [mm] | 16,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 111 | |
nr EAN | 8433577017713 |
Kod silnika | ADR, APT, ARG | |
Numer podwozia do | -> 8DX199999 | |
Kod silnika | ADR | |
Kod silnika | ADR, APT, ARG | |
Numer podwozia do | -> 8DX199999 | |
Kod silnika | ADR, APT, ARG | |
Kod silnika | ADR | |
Kod silnika | ADR | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960127099 |
Kod silnika | ADR | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 | |
Wysokość 1 [mm] | 11 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
nr EAN | 3358960152572 |
Kod silnika | ADR, APT, ARG | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 131 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 152 | |
Wysokość 1 [mm] | 15,7 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
nr EAN | 3358960187628 |
Kod silnika | ADR, APT, ARG | |
Numer podwozia od | 8DX200001 -> | |
Kod silnika | ADR (01.96-.) | |
Kod silnika | APT (02.99-.) | |
Kod silnika | ARG (07.98-.) | |
Kod silnika | ADR, APT, ARG | |
Numer podwozia od | 8DX200001 -> | |
Kod silnika | ADR (01.96-.) | |
Kod silnika | APT (02.99-.) | |
Kod silnika | ARG (07.98-.) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960282088 |
Kod silnika | ADR | |
Kod silnika | APT | |
Kod silnika | ARG | |
Strona zabudowy | od strony rolki paska | |
nr EAN | 3358960238061 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
alternatywny zestaw naprawczy | 325.156 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 241 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Wysokość [mm] | 11 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
alternatywny zestaw naprawczy | 829.056 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 241 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Wysokość [mm] | 11 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Przestrzegaj informacji montażowych |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
alternatywny zestaw naprawczy | 325.155 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 13776 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 13775 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 13776 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 13775 | |
dla numeru OE | MN980030 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
nr EAN | 5027049229587 |
Grubość [mm] | 11,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105,0 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,058 | |
dla numeru OE | 068 103 051 G | |
nr EAN | 4027816010906 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85,0 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,17 | |
dla numeru OE | 028 103 171 B | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
nr EAN | 4027816377450 |
Grubość [mm] | 10,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816382386 |
Wymagana ilość | 1 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Kod silnika | ADR | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wymagana ilość | 1 | |
Kod silnika | ADR | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 | |
Szerokość [mm] | 10,0 | |
nr EAN | 4014870339203 |
Wymagana ilość | 1 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Kod silnika | APT | |
Kod silnika | ARG | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wymagana ilość | 2 | |
Kod silnika | APT | |
Kod silnika | ARG | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
nr EAN | 4014870170820 |
TECDOC-Nr silnika | 13776 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika | |
nr EAN | 5901619502068 |
Wymagana ilość | 1 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
Ciężar netto [g] | 160 | |
nr EAN | 5902048901484 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 241 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 13776 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 13775 | |
TECDOC-Nr silnika | 241 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Wysokość [mm] | 10,00 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S DD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | |
kierunkowa |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 241 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 13775 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 13776 | |
Wysokość [mm] | 16,000 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 131,00 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 13775 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 13776 | |
TECDOC-Nr silnika | 13776 | |
Wymagana ilość | 2 | |
TECDOC-Nr silnika | 13775 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Wysokość [mm] | 10,00 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 241 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 241 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 241 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Szerokość [mm] | 11 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Szerokość [mm] | 9 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 13775 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 13776 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 13775 | |
--------------- | ||
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 13776 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 241 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 13775 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 13776 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Materiał uszczelnienia wargowego | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym pierścieniem uszczelniającym - simmerring |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Rok prod. od | 199902 | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Rok prod. od | 199902 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
TECDOC-Nr silnika | 241 | |
Grubość [mm] | 11 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,1026 | |
nr EAN | 4046001553806 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Grubość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,195 | |
nr EAN | 4046001639517 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.8 quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.8 quattro produkowanego od 1996.01 do roku 2001.09
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 125 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Audi A4 B5 Avant (8D5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Audi A4 B5 Avant (8D5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1996.01 do roku 2001.09, i mocy silnika 125 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025