Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 5498 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 15920 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 33 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 5 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
TECDOC-Nr silnika | 5498 | |
TECDOC-Nr silnika | 15920 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 46 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 58 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
nr EAN | 8427769299520 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 5498 | |
TECDOC-Nr silnika | 15920 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 33 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 5 | |
nr EAN | 8427769445095 |
TECDOC-Nr silnika | 5498 | |
TECDOC-Nr silnika | 15920 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 38 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 52 | |
Wysokość [mm] | 6 | |
nr EAN | 8427769445088 |
TECDOC-Nr silnika | 5498 | |
TECDOC-Nr silnika | 15920 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | |
Wysokość 1 [mm] | 5 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358965100813 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 142 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 168 | |
Wysokość 1 [mm] | 15 | |
Materiał | TFE (Tetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk) / włóknina | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
nr EAN | 3358960556028 |
Strona zabudowy | Strona wylotowa | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 46 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 58 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Strona doprowadzająca | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 38 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 52 | |
Wysokość [mm] | 6 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 33 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 5 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Wymagana ilość | 1 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Kod silnika | MHA/MHB | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
Ciężar netto [g] | 174 | |
nr EAN | 5902048901446 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 5498 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 15920 | |
Wysokość [mm] | 19,400 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 182,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 841N LS SP | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 5498 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 15920 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 33 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 5 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 5498 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 15920 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Ford PUMA (EC_) 1.7 16V.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford PUMA (EC_) 1.7 16V produkowanego od 1997.03 do roku 2002.06
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 125 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Ford PUMA (EC_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Ford PUMA (EC_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 1997.03 do roku 2002.06, i mocy silnika 125 KM
.
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024