Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Lexus » zawieszenie i amortyzacja Lexus RX (MCU15) » system poziomowania Lexus RX (MCU15)

system poziomowania do LEXUS RX (MCU15)

wybierz typ samochodu LEXUS RX (MCU15):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
143.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
parzyste numery artykułów MM-22012
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 8052553151298
cena brutto:
143.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
parzyste numery artykułów MM-22011
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 8052553151328
cena brutto:
170.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0075
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
parzyste numery artykułów MM-22129
nr EAN 8052553309507
cena brutto:
170.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0075
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
parzyste numery artykułów MM-22128
nr EAN 8052553309538
cena brutto:
395.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
parzyste numery artykułów 324042
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500727201
cena brutto:
312.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
parzyste numery artykułów 334262
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500457108
cena brutto:
312.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
parzyste numery artykułów 334261
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500457122
cena brutto:
378.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
parzyste numery artykułów 334264
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500457146
cena brutto:
378.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
parzyste numery artykułów 334263
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500457160
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 4,900
parzyste numery artykułów 71499ST
Długość opakowania [cm] 50
Szerokość opakowania [cm] 22
Wysokość opakowania [cm] 19,5
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 0048598073402
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 5,300
parzyste numery artykułów 72102ST
Długość opakowania [cm] 50
Szerokość opakowania [cm] 22
Wysokość opakowania [cm] 19
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 0048598073426
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 5,300
parzyste numery artykułów 72101ST
Długość opakowania [cm] 50
Szerokość opakowania [cm] 22
Wysokość opakowania [cm] 19
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 0048598073433
cena brutto:
170.99 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SFE32/22X170A
Strona zabudowy z prawej
parzyste numery artykułów 313 404
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872614561
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.