Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Chevrolet » zawieszenie i amortyzacja Chevrolet CAMARO » system poziomowania Chevrolet CAMARO

system poziomowania do CHEVROLET CAMARO

wybierz typ samochodu CHEVROLET CAMARO:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
139.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
parzyste numery artykułów MM-50014
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0096
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 8052553042879
cena brutto:
139.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
parzyste numery artykułów MM-50010
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0096
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 8052553042992
cena brutto:
106.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0043
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 8052553043111
cena brutto:
163.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
nr EAN 4909500222560
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 5900427325272
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 1,800
otwór Ø [mm] 25,4
maks. długość [mm] 540
min. długość [mm] 351
napełniony 
Długość opakowania [cm] 49,7
Szerokość opakowania [cm] 12
Wysokość opakowania [cm] 12,2
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 12,4
nr EAN 5412096497421
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 4,000
otwór Ø [mm] 30
parzyste numery artykułów G16246
Długość opakowania [cm] 57,1
Szerokość opakowania [cm] 17
Wysokość opakowania [cm] 17
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 20
nr EAN 5412096008535
cena brutto:
146.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Parametr SEXOV26X173A
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4013872184187
cena brutto:
217.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z lewej
Parametr SFE30X150A
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
parzyste numery artykułów 230 131
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872186853
cena brutto:
217.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z prawej
Parametr SFE30X150A
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
parzyste numery artykułów 230 130
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872186860
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.