Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » zawieszenie i amortyzacja Citroën C4 III (BA_, BB_, BC_) » system poziomowania Citroën C4 III (BA_, BB_, BC_)

system poziomowania do CITROËN C4 III (BA_, BB_, BC_)

wybierz typ samochodu CITROËN C4 III (BA_, BB_, BC_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
172.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
parzyste numery artykułów MM-W0037
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0246
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
nr EAN 8052553193205
cena brutto:
172.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
parzyste numery artykułów MM-W0036
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0246
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
nr EAN 8052553193236
cena brutto:
82.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 8052553193267
cena brutto:
164.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500634240
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Ciężar [kg] 1,700
otwór Ø [mm] 36
maks. długość [mm] 488
min. długość [mm] 323
napełniony 
Długość opakowania [cm] 61,3
Szerokość opakowania [cm] 13,8
Wysokość opakowania [cm] 6,5
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 11
nr EAN 5412096336126
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Ciężar [kg] 1,700
maks. długość [mm] 488
min. długość [mm] 323
napełniony 
Długość opakowania [cm] 60,2
Szerokość opakowania [cm] 7,2
Wysokość opakowania [cm] 7,2
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 5412096748202
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.