Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » zawieszenie i amortyzacja Fiat 147 (147_) » system poziomowania Fiat 147 (147_)

system poziomowania do FIAT 147 (147_)

wybierz typ samochodu FIAT 147 (147_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
92.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4260426621517
cena brutto:
100.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4260426621999
cena brutto:
72.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4260426624006
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 4029416417109
cena brutto:
104.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sprężyny talerzowej
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0242
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 8052553033600
cena brutto:
114.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5902473053222
cena brutto:
107.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 5902473061685
cena brutto:
203.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500455944
cena brutto:
180.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sprężyny talerzowej
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500265789
cena brutto:
140.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sprężyny talerzowej
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500261507
cena brutto:
168.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500882962
Strona zabudowy Oś przednia
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi
nr EAN 8001063176192
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna płyta
nr EAN 5900427332836
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sprężyny talerzowej
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 5900427333048
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 5900427346611
cena brutto:
106.00 zł
 Kup
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Strona zabudowy Oś przednia
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Parametr SF30/20X165A
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5907558536027
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4040074369586
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 3,900
otwór Ø [mm] 27
Długość opakowania [cm] 51,5
Szerokość opakowania [cm] 16,2
Wysokość opakowania [cm] 16,2
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 20
nr EAN 5412096504501
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 1,800
maks. długość [mm] 532
min. długość [mm] 354
napełniony 
Długość opakowania [cm] 49,7
Szerokość opakowania [cm] 12
Wysokość opakowania [cm] 12,2
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 5412096038266
cena brutto:
167.00 zł
 Kup
Parametr SF30/20X165A
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872134373
cena brutto:
176.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Parametr SEXOV26X175A
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 4013872433902
cena brutto:
349.00 zł
 Kup
Ilość na oś 1
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Średnica [mm] 50
Wymiar gwintu M14x1,5
Długość 1 [mm] 520
Długość 2 [mm] 353
Średnica korbowodu [mm] 20
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937403608
cena brutto:
310.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Ilość na oś 1
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Średnica [mm] 50
Wymiar gwintu M14x1,5
Długość 1 [mm] 520
Długość 2 [mm] 353
Średnica korbowodu [mm] 20
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937504008
cena brutto:
253.00 zł
 Kup
Ilość na oś 1
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Średnica [mm] 39
Wymiar gwintu M10x1,0
Długość 1 [mm] 533
Długość 2 [mm] 359
Średnica korbowodu [mm] 11
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937403264
Wyświetlanie od 1 do 24 (z 24 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.