Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » zawieszenie i amortyzacja Fiat ULYSSE (179_) » system poziomowania Fiat ULYSSE (179_)

system poziomowania do FIAT ULYSSE (179_)

wybierz typ samochodu FIAT ULYSSE (179_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Wymiar wewnętrzny gwintu od strony ciśnienia M14 x 1,5
Ciśnienie [bar] 23
Wymiar wewnętrzny gwintu od strony ciśnienia M8 x 1,5
Wysokość [mm] 170
Pojemność [litr] 0,48
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 6
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 17,5
Ciężar [kg] 1,63
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z regulacją poziomu nadwozia
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez systemu poziomującego
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816075202
Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.