Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Lancia » zawieszenie i amortyzacja Lancia DELTA II (836_) » system poziomowania Lancia DELTA II (836_)

system poziomowania do LANCIA DELTA II (836_)

wybierz typ samochodu LANCIA DELTA II (836_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
56.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Grubość [mm] 133
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Kształt okrągły
maks. długość [mm] 321
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4260426622026
cena brutto:
103.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500034828
cena brutto:
196.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500247044
cena brutto:
45.01 zł
 Kup
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Strona zabudowy Oś tylna
Numer seryjny 4013190
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
nr EAN 5901159091985
Strona zabudowy Oś tylna
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi
nr EAN 8001063403021
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
nr EAN 5900427326873
cena brutto:
56.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5907558502466
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Ciężar [kg] 1,100
otwór Ø [mm] 36
maks. długość [mm] 319
min. długość [mm] 228
napełniony 
Długość opakowania [cm] 45
Szerokość opakowania [cm] 5,5
Wysokość opakowania [cm] 5,3
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 11
nr EAN 5412096413148
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia rura pojedyncza
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Ciężar [kg] 0,900
maks. długość [mm] 319
min. długość [mm] 228
napełniony 
Długość opakowania [cm] 50
Szerokość opakowania [cm] 6
Wysokość opakowania [cm] 6
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 5412096552212
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Ciężar [kg] 1,100
maks. długość [mm] 318
min. długość [mm] 222
napełniony 
Długość opakowania [cm] 45
Szerokość opakowania [cm] 5,5
Wysokość opakowania [cm] 5,3
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 5412096577949
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.