Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » zawieszenie i amortyzacja Citroën JUMPY I Furgon (BS_, BT_, BY_, BZ_) » system poziomowania Citroën JUMPY I Furgon (BS_, BT_, BY_, BZ_)

system poziomowania do CITROËN JUMPY I Furgon (BS_, BT_, BY_, BZ_)

wybierz typ samochodu CITROËN JUMPY I Furgon (BS_, BT_, BY_, BZ_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4025258573416
cena brutto:
62.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
maks. długość [mm] 400
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4260426621272
cena brutto:
137.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5902473054236
cena brutto:
269.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500353721
cena brutto:
159.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
maks. długość [mm] 400
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500356722
cena brutto:
228.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500354223
cena brutto:
136.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
maks. długość [mm] 400
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500356661
cena brutto:
57.99 zł
 Kup
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Strona zabudowy Oś tylna
Numer seryjny 4015711
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
nr EAN 5901159191494
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 401
Długość 2 [mm] 258
Typ amortyzatora Moduł tłumienia
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Średnica 1 [mm] 54
Średnica 2 [mm] 30
Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi
nr EAN 8001063453446
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 585
Długość 2 [mm] 390
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Średnica 1 [mm] 51
Średnica 2 [mm] 32
Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi
nr EAN 8001063402871
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 542
Długość 2 [mm] 357
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Średnica 1 [mm] 51
Średnica 2 [mm] 32
Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi
nr EAN 8001063812267
maks. długość [mm] 400
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
nr EAN 5900427329072
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Numer artykułu zalecanego dodatku 11-14 640 0004
nr EAN 4040074607442
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.