Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » zawieszenie i amortyzacja Volkswagen EOS (1F7, 1F8) » system poziomowania Volkswagen EOS (1F7, 1F8)

system poziomowania do VOLKSWAGEN EOS (1F7, 1F8)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN EOS (1F7, 1F8):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4025258631703
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolna płyta
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Parametr 146/64
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 55
nr EAN 4025258567477
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 55
nr EAN 4025258604103
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 55
nr EAN 4025258613389
cena brutto:
69.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4260603175918
cena brutto:
138.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 25/55
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0148
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 8052553020075
cena brutto:
86.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 8052553205458
cena brutto:
89.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5902473060534
cena brutto:
200.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 55
Średnica korbowodu [mm] 25
nr EAN 4909500623701
cena brutto:
184.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500706527
cena brutto:
116.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Numer seryjny 4000500
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 5901159227728
Strona zabudowy Oś przednia
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Średnica 1 [mm] 25
Średnica 2 [mm] 55
Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi
nr EAN 8001063492902
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 569
Długość 2 [mm] 339
Typ amortyzatora Moduł tłumienia
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Średnica 1 [mm] 45
Średnica 2 [mm] 30
Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi
nr EAN 8001063599496
cena brutto:
112.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 25/55
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 5900427333086
cena brutto:
113.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 55
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5907558561036
cena brutto:
111.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Strona zabudowy Oś przednia
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Parametr SFE36/25X157A
Średnica obudowy [mm] 55
nr EAN 5901619504826
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Średnica obudowy [mm] 55
Numer artykułu zalecanego dodatku 100 412 2039
Numer artykułu zalecanego dodatku 100 412 2039/S
Numer artykułu zalecanego dodatku 100 640 0007
nr EAN 4040074542781
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Numer artykułu zalecanego dodatku 100 740 0002
nr EAN 4040074308462
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 4,000
otwór Ø [mm] 32
Średnica obudowy [mm] 55
maks. długość [mm] 553
min. długość [mm] 391
Długość opakowania [cm] 51,5
Szerokość opakowania [cm] 16,2
Wysokość opakowania [cm] 16,2
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 22
nr EAN 5412096518249
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 1,800
otwór Ø [mm] 25,4
maks. długość [mm] 585
min. długość [mm] 370
napełniony 
Długość opakowania [cm] 50,5
Szerokość opakowania [cm] 6,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 12,4
nr EAN 5412096551055
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia Siła tłumienia regulowana elektronicznie
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 2,5
Tryb pracy elektroniczny
Długość opakowania [cm] 59,1
Szerokość opakowania [cm] 20,7
Wysokość opakowania [cm] 21,2
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 5412096750410
cena brutto:
180.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Wymiar gwintu M14x1,5
Długość korbowodu [mm] 30
Średnica korbowodu [mm] 25
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 54,5
Średnica obudowy w strefie zaciskania [mm] 50
Numer artykułu zalecanego dodatku F8-7131
Numer artykułu zalecanego dodatku F8-7132
nr EAN 4031185079044
cena brutto:
210.99 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SEOV30/13X202A
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4013872577804
cena brutto:
217.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SFE36/25X164A
Średnica obudowy [mm] 55
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872959617
cena brutto:
203.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SFE36/25X157A
Średnica obudowy [mm] 55
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872972562
Wyświetlanie od 1 do 25 (z 25 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.