Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Saab » zawieszenie i amortyzacja Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) » system poziomowania Saab 9-3 Cabriolet (YS3D)

system poziomowania do SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D)

wybierz typ samochodu SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4025258432386
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
Sposób mocowania amortyzatora dolna płyta
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4025258610470
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 8052553033129
cena brutto:
114.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0236
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 8052553033334
cena brutto:
134.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500265925
cena brutto:
223.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500422427
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 1,600
otwór Ø [mm] 25,4
maks. długość [mm] 555
min. długość [mm] 335
napełniony 
Długość opakowania [cm] 50,5
Szerokość opakowania [cm] 6,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 11
nr EAN 5412096558184
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 1,600
maks. długość [mm] 555
min. długość [mm] 335
napełniony 
Długość opakowania [cm] 60,2
Szerokość opakowania [cm] 7,2
Wysokość opakowania [cm] 7,2
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 5412096752094
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Wkładka amortyzatora teleskopowego
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 2,400
maks. długość [mm] 526
min. długość [mm] 350
Długość opakowania [cm] 60,2
Szerokość opakowania [cm] 7,2
Wysokość opakowania [cm] 7,2
Długość obudowy [mm] 348
Numer taryfy celnej 87088035
nr EAN 5412096752155
cena brutto:
200.99 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Parametr SEOV27X221
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 4013872336135
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.