Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » zawieszenie i amortyzacja Volkswagen TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7) » system poziomowania Volkswagen TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7)

system poziomowania do VOLKSWAGEN TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4025258671365
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
parzyste numery artykułów 35-110569
nr EAN 4025258659226
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
parzyste numery artykułów 35-110552
nr EAN 4025258659219
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
parzyste numery artykułów 35-110590
nr EAN 4025258611965
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
parzyste numery artykułów 19-194479
nr EAN 4025258701604
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
parzyste numery artykułów 19-194462
nr EAN 4025258701611
cena brutto:
218.01 zł
 Kup
Strona zabudowy z lewej
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
nr EAN 5902473051907
cena brutto:
160.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
nr EAN 5902473051914
cena brutto:
192.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
parzyste numery artykułów 19-194479
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5902659772695
cena brutto:
192.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
parzyste numery artykułów 19-194462
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5902659772701
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Numer artykułu zalecanego dodatku 100 641 0012
Numer artykułu zalecanego dodatku 100 740 0023
nr EAN 4040074107508
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Numer artykułu zalecanego dodatku 100 641 0012
Numer artykułu zalecanego dodatku 100 640 0023
parzyste numery artykułów 126 625 0007
nr EAN 4040074107522
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Numer artykułu zalecanego dodatku 100 641 0012
Numer artykułu zalecanego dodatku 100 640 0023
parzyste numery artykułów 126 625 0006
nr EAN 4040074107515
cena brutto:
147.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Wymiar gwintu M12x1,5
Długość korbowodu [mm] 28
Średnica korbowodu [mm] 15
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 53
nr EAN 4031185333610
cena brutto:
353.99 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SE36/18XA
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Strona zabudowy z lewej
parzyste numery artykułów 314 462
nr EAN 4013872763511
cena brutto:
353.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SE36/18XA
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Strona zabudowy z prawej
parzyste numery artykułów 314 461
nr EAN 4013872763535
cena brutto:
286.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SEXOV32/15X157A
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4013872892488
cena brutto:
350.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SE36/18XA
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Strona zabudowy z prawej
parzyste numery artykułów 317 241
nr EAN 4013872893423
cena brutto:
2,469.00 zł
 Kup
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr TT36/18X127ED
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Strona zabudowy z lewej
parzyste numery artykułów 319 022
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4059923004783
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.