Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Saab » zawieszenie i amortyzacja Saab 9-3 Kombi (E50) » system poziomowania Saab 9-3 Kombi (E50)

system poziomowania do SAAB 9-3 Kombi (E50)

wybierz typ samochodu SAAB 9-3 Kombi (E50):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4025258583590
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
parzyste numery artykułów 22-140067
nr EAN 4025258583255
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4025258616489
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4025258468583
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
parzyste numery artykułów 35-102502
nr EAN 4025258611675
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
parzyste numery artykułów 35-102540
nr EAN 4025258655761
cena brutto:
66.00 zł
 Kup
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Parametr SEOV32X157
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4260530790918
cena brutto:
107.99 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
parzyste numery artykułów 22-140074
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5903766345086
cena brutto:
107.99 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
parzyste numery artykułów 22-140067
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5903766345093
cena brutto:
205.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
otwór Ø [mm] 12,1
Wymiar gwintu M14x1,5
Długość korbowodu [mm] 210
Rozstaw śrub mocujących [mm] 65
Średnica korbowodu [mm] 22
parzyste numery artykułów A-3935GR
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 51
nr EAN 4031185327312
cena brutto:
205.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
otwór Ø [mm] 12,1
Wymiar gwintu M14x1,5
Długość korbowodu [mm] 210
Rozstaw śrub mocujących [mm] 65
Średnica korbowodu [mm] 22
parzyste numery artykułów A-3935GL
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 51
nr EAN 4031185327329
cena brutto:
175.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Parametr SEOV32X157
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872493319
cena brutto:
198.01 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Parametr SEOV32X157
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872493333
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.