Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Rover » zawieszenie i amortyzacja Rover 400 II (RT) » system poziomowania Rover 400 II (RT)

system poziomowania do ROVER 400 II (RT)

wybierz typ samochodu ROVER 400 II (RT):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora dolna płyta
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
parzyste numery artykułów 24-016049
nr EAN 4025258639082
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora dolna płyta
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
parzyste numery artykułów 24-016032
nr EAN 4025258639099
cena brutto:
114.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0068
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 8052553042183
cena brutto:
107.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5902473058029
cena brutto:
202.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500217726
cena brutto:
238.01 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
parzyste numery artykułów 341219
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500322024
cena brutto:
238.01 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
parzyste numery artykułów 341218
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500322048
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 499
Długość 2 [mm] 363
Typ amortyzatora Moduł tłumienia
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Średnica 1 [mm] 45
Średnica 2 [mm] 30
Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi
nr EAN 8001063090887
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 5900427325050
cena brutto:
106.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5902659717399
cena brutto:
94.00 zł
 Kup
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Strona zabudowy z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Parametr SEXOV26X127A
parzyste numery artykułów 230 016
nr EAN 5902659717894
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Ciężar [kg] 1,964
otwór Ø [mm] 25,4
maks. długość [mm] 500
min. długość [mm] 362
Długość opakowania [cm] 49,7
Szerokość opakowania [cm] 12
Wysokość opakowania [cm] 12,2
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 12,4
nr EAN 5412096515231
cena brutto:
224.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SEXOV30/12X140A
Strona zabudowy z prawej
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
parzyste numery artykułów 312 047
nr EAN 4013872579068
cena brutto:
224.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SEXOV30/12X140A
Strona zabudowy z lewej
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
parzyste numery artykułów 312 046
nr EAN 4013872579044
cena brutto:
202.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SEXOV30/12X147A
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne widełki
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4013872710195
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.