Ø sworznie [mm] | 23 | |
Długość trzpienia [mm] | 51 | |
Numer seryjny | 082308 | |
otwór Ø [mm] | 82,51 | |
Wielkość kompresji [mm] | 29,6 | |
Długość [mm] | 50,1 | |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 6,2 | |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 3,6 | |
Średnica wyżłobienia [mm] | 50 | |
Wymiar standardowy [STD] | ||
nr EAN | 4028977892851 |
Ø sworznie [mm] | 23 | |
Długość trzpienia [mm] | 51 | |
Numer seryjny | 082308 | |
otwór Ø [mm] | 83,01 | |
Wielkość kompresji [mm] | 29,6 | |
Długość [mm] | 50,1 | |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 6,2 | |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 3,6 | |
Średnica wyżłobienia [mm] | 50 | |
Nadwymiar [mm] | 0,50 | |
nr EAN | 4028977892868 |
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024