Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Indigo » silnik Indigo » uszczelki Indigo » uszczelka miski olejowej Indigo

uszczelka miski olejowej do INDIGO

wybierz model samochodu INDIGO:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość [mm] 265
Długość [mm] 475
Masa [g] 71,161
dla numeru OE 90530623
nr EAN 8427769478727
Średnica wewnętrzna [mm] 14
średnica zewnętrzna [mm] 20
Grubość [mm] 1,5
nr EAN 8427769032233
Kształt Oring
Średnica wewnętrzna [mm] 18
średnica zewnętrzna [mm] 22
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Grubość [mm] 2
Rodzaj połączenia opakowanie konturowe
nr EAN 3358960331601
Status produktu: Normalny
nr EAN 3358964239217
Indeks: DRM DRM028
Marka: DR.MOTOR
Grupa towarowa TecDoc: Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju
Nazwa: USZCZELKA KORKA SPUSTU OLEJU OPEL KPL (10SZT)
Opis: Uszczelka korka spustu oleju (zestaw 10 szt.) Opel Agila 2000-> Callibra A 1990 - 1999 Corsa B 1993-2000 Corsa D 2006 -> Astra F, G, H, J 1991--> Insignia 2008--> Meriva A 2003 - 2010 Sintra 1996 - 1999 Zafira B, C 2005--> Vectra B, C 1995 --> Zafira B 2005-->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 652540
Numer dostawcy: DRM028
Parametry:zestaw Grubość [mm] : 2
Średnica wewnętrzna [mm] : 18
Średnica zewnętrzna [mm] : 22
Ilość : 10
Średnica wewnętrzna [mm] 18
średnica zewnętrzna [mm] 22
Grubość [mm] 2
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Kształt Oring
alternatywny zestaw naprawczy 505.550
alternatywny zestaw naprawczy 505.540
nr EAN 4041248446126
Materiał miski olejowej Odlew aluminiowy
Strona zabudowy góra
Rodzaj uszczelnienia Uszczelka metalowo-elastomerowa
Liczba otworów do mocowania 14
nr EAN 4041248103180
Materiał miski olejowej Odlew aluminiowy
Rodzaj uszczelnienia Uszczelka metalowo-elastomerowa
Liczba otworów do mocowania 20
nr EAN 4041248103197
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Grubość [mm] 2
Średnica wewnętrzna [mm] 18
średnica zewnętrzna [mm] 22
nr EAN 4026634164792
Status produktu: Normalny
nr EAN 4026634165485
Status produktu: Normalny
nr EAN 4026634306758
Status produktu: Normalny
nr EAN 4026634293607
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
średnica zewnętrzna [mm] 22
Średnica wewnętrzna [mm] 18
Grubość [mm] 2
średnica zewnętrzna [mm] 22
Grubość [mm] 2
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 18
Ciężar [kg] 0,00005
nr EAN 4046001649363
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii uszczelka miski olejowej pasujące do INDIGO
uszczelka miski olejowej

Uszczelka miski olejowej 


Jak każda uszczelka, również uszczelka do miski olejowej, odpowiedzialna jest za szczelność przy połączeniu między elementami. W tym przypadku znajduje się ona w miejscu bezpośredniego kontaktu silnika z miską olejową (to w niej olej jest zasysany przez pompę, a następnie tłoczony w tym miejscu, które wymaga nieustannego smarowania). Miska olejowa zamyka od dołu blok silnika, jest zbiornikiem na olej, który zostaje przepompowany przez magistralę olejową silnika. 
 

Uszczelka do miski olejowej – kiedy wymiana? 


Uszczelka miski olejowej jest elementem eksploatacyjnym, a więc jej zużywanie jest procesem naturalnym. Jest to spowodowane między innymi różnicami w warunkach, w jakich musi pracować. Jeżeli dojdzie do jej zużycia, dochodzi do wystąpienia nieszczelności, odpowiedzialnych za wycieki oleju. To powoduje, że przedostaje się on na zewnątrz, pojawiają się zabrudzenia na misie olejowej i podłożu pod silnikiem. Uszczelka do miski olejowej musi zostać w takim przypadku możliwie jak najszybciej wymieniona. 

Wymianę rozpoczynamy od spuszczenia oleju silnikowego, odkręcając przy tym korek spustowy, znajdujący się w misce olejowej. Konieczne jest też odkręcenie śrub, które mocują miskę do silnika. Zdejmujemy miskę, trzeba ją teraz dokładnie oczyścić z resztek starej i zużytej uszczelki. Przy okazji warto sprawdzić, czy nie uległa ona deformacji i tym samym spełnia dobrze swoją funkcję. Zakładana jest teraz nowa uszczelka miski olejowej. Pozostaje jedynie zamontować misę i ją dobrze przykręcić do bloku silnika. Ważne jest, aby każdy etap został przeprowadzony prawidłowo. Zwracamy więc szczególną uwagę na właściwe dociśnięcie misy olejowej tak, by przylegała dokładnie do powierzchni silnika, ale nie uległa przy tym deformacji.