
| Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 230 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] | 1 |
| nr EAN | 8717109059250 |

| Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe |
| Długość [mm] | 235 |
| nr EAN | 4006633303842 |

| Długość [mm] | 230 |
| Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe |
| nr EAN | 3165141203066 |

| Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] | 1 |
| Długość [mm] | 220 |
| Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe |
| nr EAN | 8020584065587 |

| Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] | 1 |
| Długość [mm] | 220 |
| Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe |
| nr EAN | 8020584112892 |

| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 5012759094549 |

| Długość [mm] | 225 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 4027816023982 |

| Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 235 |
| Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe |
| nr EAN | 5908242644523 |

| Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Długość [mm] | 230 |
| nr EAN | 5907558572438 |

| Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe |
| Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 220 |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4040074021460 |

| Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] | 1 |
| Długość [mm] | 230 |
| nr EAN | 5703858782276 |

| Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe |
| System hamulcowy | ATE-TEVES |
| Długość 1 [mm] | 185 |
| Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 235 |
| nr EAN | 4031185198936 |

| Długość [mm] | 237 |
| nr EAN | 5706021022377 |


| Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe |
| Długość [mm] | 220 |
| Ciężar [kg] | 0,008 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Długość opakowania [cm] | 20 |
| Szerokość opakowania [cm] | 12 |
| Wysokość opakowania [cm] | 1 |
| Techniczny numer informacyjny | 96990 0564 0 1 |
| nr EAN | 4019722497223 |

| Typ układu hamulcowego | Hamulce tarczowe |
| Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 230 |
| nr EAN | 3322937139101 |
Czujnik klocków hamulcowych, zwany również czujnikiem zużycia klocków hamulcowych, jest ważnym elementem układu hamulcowego w samochodzie. Jego głównym zadaniem jest sygnalizowanie kierowcy, kiedy klocki hamulcowe są zużyte i wymagają wymiany.
Czujnik klocków hamulcowych składa się z małej elektrycznej cewki i metalowego styku, który jest umieszczony w bloku hamulcowym. Kiedy klocki hamulcowe są nowe, styk ten jest blisko cewki i nie dochodzi do kontaktu elektrycznego. Kiedy klocki są zużyte i zaczynają tracić grubość, styk zaczyna się zbliżać do cewki i następuje kontakt elektryczny. Ten kontakt elektryczny wysyła sygnał do komputera samochodu, który informuje kierowcę o konieczności wymiany klocków hamulcowych.
Czujnik klocków hamulcowych jest ważny, ponieważ pozwala uniknąć sytuacji, w której klocki hamulcowe są zbyt zużyte i nie są w stanie skutecznie hamować samochodu. Może to prowadzić do sytuacji awaryjnych i zagrożenia bezpieczeństwa na drodze. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan klocków hamulcowych i wymieniać je, gdy to konieczne.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025