Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Daimler » zawieszenie i amortyzacja Daimler » zawieszenie resora piórowego Daimler

zawieszenie resora piórowego do DAIMLER

wybierz model samochodu DAIMLER:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 35
Grubość 1 [mm] 61
nr EAN 5012759991862
Długość [mm] 72
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 65,0
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,300
nr EAN 4054224046203
cena brutto:
124.00 zł
 Kup
Długość [mm] 148,6
Szerokość [mm] 64,6
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś tylna
Ciężar [kg] 1,17
nr EAN 4054224046272
Długość [mm] 107
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 46,0
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,200
nr EAN 4054224757017
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Przestrzegać danych technicznych 
Szerokość [mm] 80
Wysokość [mm] 170
Wymiar gwintu M14
Długość gwintu [mm] 110
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Przestrzegać danych technicznych 
Szerokość [mm] 80
Wysokość [mm] 170
Wymiar gwintu M14
Długość gwintu [mm] 110
nr EAN 7394410112150
cena brutto:
720.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Projekt resora Resor paraboliczny
Ilość piór resorów 1
Szerokość [mm] 76
Długość 1/Długość 2 [mm] 694/682
Numer artykułu zalecanego dodatku 77831
nr EAN 7394410150374
FORD TRANSIT 2T (>2014) tył
oś tylna
Długość 1/Długość 2 [mm] : 694/682
Szerokość [mm] : 76
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: BK315560KG
Numer dostawcy: ES-16-0067
Kod GTU: Brak danych
Masa [g] 262
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy z lewej
nr EAN 8052446619591
cena brutto:
47.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy z przodu
Długość całkowita [mm] 42
Średnica wewnętrzna [mm] 16,1
średnica zewnętrzna [mm] 70
nr EAN 5413978249558
cena brutto:
43.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
Długość całkowita [mm] 72,4
Średnica wewnętrzna [mm] 14,1
średnica zewnętrzna [mm] 56
nr EAN 5413978249572
cena brutto:
30.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy góra
Długość całkowita [mm] 60,8
Średnica wewnętrzna [mm] 14,1
średnica zewnętrzna [mm] 35
nr EAN 5413978249589
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zawieszenie resora piórowego

Zawieszenie resora piórowego


Resory piórowe to dla mechaniki niemal prastary zabytek mechaniki pojazdowej. Cześć została wynaleziona już w XIX wieku i wykorzystywana była do amortyzacji w powozach konnych – jak widać prostota niektórych części, gwarantuje satysfakcjonujące właściwości przez setki lat. Często nie doceniamy mało skomplikowanych rozwiązań, które sprawdzają się w większości sytuacji.

Zawieszenie resora piórowego z powodzeniem wykorzystywane jest do dziś, chociaż częściej można spotkać je m.in. w takich autach jak średniej wielkości pojazdy dostawcze – coraz rzadziej w samochodach osobowych. My jednak w dalszym ciągu posiadamy asortyment, który pozwoli wam na skompletowanie takich układów jak zawieszenie resora piórowego. Sklep E-Autoparts.pl to najlepszy wybór dla wymagających klientów, którzy oczekują najwyższej jakości asortymentu, ponieważ oferujemy tylko i wyłącznie sprawdzone marki będące liderem jakości na rynku. 

Resor piórowy – budowa i działanie


Główny element (czyli sam resor piórowy) jest wyprodukowany z płaskowników sprężynowych, które zostały wyprofilowane w odpowiedni sposób. Dlaczego nazwa odnosi się do liczby mnogiej i piór? Ponieważ w skład jednego resora wchodzi kilka elementów, z czego główne jest najdłuższe, a każde kolejne krótsze – są one oczywiście wycentrowane, dzięki czemu środek zawieszenia (miejsce najbardziej obciążone) jest maksymalnie wzmocnione. 

Połączone są one ze sobą za pomocą śruby, która przechodzi dokładnie przez środek resorów i stalowych opasek ściągających – wszystko przymocowane jest do belki lub mostu napędowego. Chociaż opis może wydawać się skomplikowany, to zawieszenie jest skonstruowane w tak prosty sposób, że nawet osoby bez zaawansowanej wiedzy mechanicznej, bez problemu poradziłyby sobie z ich wymiany przy użyciu odpowiednich narzędzi.