Szerokość [mm] | 13,0 |
Długość [mm] | 1025,0 |
nr EAN | 8021787513691 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy 13A1025C DAYCO
BEDFORD | 8944529040 | |
BMW | 07119990174 | |
BMW | 12311254888 | |
BMW | 9990174 | |
FIAT | 4302118 | |
FIAT | 60513663 | |
FIAT | 7617214 | |
FORD | 1462109 | |
FORD | 2710E2890A | |
FORD | 5026972 | |
FORD | 6069433 | |
FORD | 6166103 | |
FORD | 6174131 | |
FORD | 6182475 | |
FORD | 69DB2890BA | |
FORD | 77DB2890AA | |
FORD | 86EF6C301BA | |
FORD | 88EF6C301BA | |
FORD | 88HF6C301AA | |
FORD | 924F6C301AA | |
ISUZU | 8941417210 | |
ISUZU | 8942185740 | |
ISUZU | 8942185741 | |
ISUZU | 8944529040 | |
MAZDA | FEB118351 | |
MAZDA | FEB118381 | |
MAZDA | FEB1183819F | |
MAZDA | JE5718381 | |
MAZDA | JF0118381A | |
MAZDA | WL0115908B | |
MERCEDES-BENZ | 0009977092 | |
MERCEDES-BENZ | 0049973892 | |
MERCEDES-BENZ | 0069971092 | |
MERCEDES-BENZ | 0079970392 | |
MERCEDES-BENZ | A0069971092 | |
MITSUBISHI | MB166385 | |
MITSUBISHI | MB266253 | |
MITSUBISHI | MD102970 | |
MITSUBISHI | MD120557 | |
MITSUBISHI | MD184355 | |
MITSUBISHI | MD198169 | |
MITSUBISHI | MD316007 | |
MITSUBISHI | MD316008 | |
NISSAN | 11720W3410 | |
NISSAN | 11720W3411 | |
PORSCHE | 99919212750 | |
RENAULT | 7700691465 | |
TOYOTA | 9932201030 | |
TOYOTA | 9933201030 | |
VOLVO | 952248 | |
VOLVO | 967111 | |
VAG | 034260849E | |
VAG | 035145271C | |
VAG | 035145271E | |
VAG | 055260849C | |
VAG | 055260849E | |
VAG | JE5718381A | |
LAND ROVER | ERR810 |
Zastosowanie Pasek klinowy 13A1025C DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy 13A1025C DAYCO:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.