Typ tarczy hamulcowej | wentylowany | |
Przetwarzanie | nieobrabiany | |
średnica zewnętrzna [mm] | 262 | |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 21 | |
Minimalna grubość [mm] | 19 | |
Średnica otworu centrującego [mm] | 64 | |
Głębokość [mm] | 44 | |
spełnia normę badań | R90 Approved | |
nr EAN | 5012759923665 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa BG2759 DELPHI
HONDA | 45251- S5H-T10 | |
HONDA | 45251- SCC-900 | |
HONDA | 45251- TF3-E00 | |
HONDA | 45251-S5D-A10 | |
HONDA | 45251-S6D-E10 | |
HONDA | 45251-SK7-000 | |
HONDA | 45251-SK7-A00 | |
HONDA | 45251-SK7-A10 | |
HONDA | 45251-SK7-J00 | |
HONDA | 45251-SR0-A00 | |
HONDA | 45251-ST3-E10 | |
HONDA | 45251-TRDT00 | |
HONDA | 45251S06000 | |
HONDA | 45251SCC000 | |
HONDA | 45251SCC901 | |
HONDA | 45251SR0A10 | |
HONDA | 45251TARG00 | |
HONDA | 45251TF3E01 | |
HONDA | 45251TG5H00 | |
MG | SDB000990 | |
MG | SDB000991 | |
MG | SDB100600 | |
ROVER | GBD90840 | |
ROVER | SDB000990 | |
ROVER | SDB000991 | |
ROVER | SDB100600 | |
LOTUS | GBD90840 |
Zastosowanie Tarcza hamulcowa BG2759 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Tarcza hamulcowa BG2759 DELPHI:
Tarcza hamulcowa jest jednym z dwóch podstawowych elementów hamulca ciernego, który stanowi standardowe wyposażenie większości samochodów, a także innych pojazdów kołowych. Specyfiką hamulca tego typu jest możliwość zatrzymywania pojazdu przez dociskanie do tarczy dwóch klocków. Są one zamontowane na stałe i wykończone okładziną cierną, dzięki której zwiększa się opór materiału przy kontakcie z powierzchnią tarczy.
Od sprawności hamulca zależy bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, a także innych uczestników ruchu drogowego. Dlatego hamulec, w tym również tarcze powinny się wyróżniać wysoką wytrzymałością oraz odpornością na ścieranie.
Klasyczna tarcza hamulcowa stosowana w samochodach osobowych przypomina płaski dysk, zazwyczaj dodatkowo wyposażony w grubszy pierścień, umieszczony w części środkowej. Nowoczesne tarcze są wentylowane, dzięki czemu szybciej schładzają się po etapie hamowania. Wentylację zapewniają dwie tarcze połączone żebrami, które tworzą kanały do odprowadzania nagrzanego powietrza.
Obok tarcz wentylowanych w pojazdach montuje się też tarcze perforowane, które zapewniają lepszy docisk klocków, oraz tarcze monolityczne – najtańsze, ale najmniej odporne na przegrzewanie się. Cechą, która powinna się wyróżniać każda tarcza hamulcowa, jest odporność materiału. Z tego powodu produkuje się je z żeliwa odpornego na wysokie temperatury. W samochodach sportowych stosowane są też tarcze ceramiczne.
Hamulce są poddawane bardzo dużym obciążeniom i pracują w temperaturze nawet powyżej 500 st. C. Z tego powodu ich części ulegają zużyciu i wymagają okresowej wymiany. W przypadku tarcz hamulcowych jest ona zlecana co 60 – 90 tys. km, zależnie od stylu jazdy. W sklepie E-autoparts przygotowaliśmy szeroką ofertę tarcz hamulcowych przeznaczonych do różnych typów pojazdów. Oferujemy modele producentów takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Kager i wielu innych.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020