Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 770 |
Liczba zestyków | 4 |
Masa [g] | 107 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Sonda lambda | Sonda palcowa |
Sonda lambda | Sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 138 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda DOX-1706 DENSO
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 A | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 AG | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 AS | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 BA | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 BB | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 DC | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 DQ | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 DT | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 EB | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 EM | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 M |
Zastosowanie Sonda lambda DOX-1706 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda DOX-1706 DENSO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.