Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Fiat STILO (192_) 1.9 JTD (192_XE1A) (2001.10-2006.11) 115km » KD007 dolz
wybrany samochód: 
Fiat Stilo (192_) 1.9 Jtd (192_xe1a) (2001.10-2006.11) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD007 DOLZ

KD007 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
230.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD004, 02KD036, 02KD720, 05KD006, 06KD032, 06KD033, C120

numer części:

KD007

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów140
Szerokość [mm]25,4
Liczba pasków1
Długość [mm]1334
dla numeru artykułuC120
nr EAN8430632500074

skład zestawu:
02KD036 Śruba koła pasowego
02KD720 Podkładka
05KD006 Pasek rozrządu
06KD032 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD033 Rolka napinająca paska rozrządu
C120 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD007 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C15, C15/MINIVAN, JUMPY I, XSARA, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI, FIAT SCUDO 1.9D/2.0D 06.96-12.15
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD007 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD007 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.