Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D (KA4T) (2010.01-2015.12) 178km » KD036 dolz
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 / Triton (ka_t, Kb_t) 2.5 Di-d (ka4t) (2010.01-2015.12) 178km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD036 DOLZ

KD036 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
320.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD018, 02KD031, 02KD502, 05KD020, 06KD022, 06KD023, A251

numer części:

KD036

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów120
Szerokość [mm]30,0
dla numeru artykułuA251
nr EAN8430632500364

skład zestawu:
02KD018 Śruba koła pasowego
02KD031 Śruba koła pasowego
02KD502 Nakrętka
05KD020 Pasek rozrządu
06KD022 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD023 Rolka napinająca paska rozrządu
A251 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD036 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: AUDI A2, A3, A4 B6, A4 B7, A6 C5, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, IBIZA III, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA I 1.2D/1.9D/2.0D 09.95-07.15
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD036 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD036 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.