Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Fiat TIPO (160_) 1.9 TD (160.AW) (1992.03-1993.06) 80km » KD102 dolz
wybrany samochód: 
Fiat Tipo (160_) 1.9 Td (160.aw) (1992.03-1993.06) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD102 DOLZ

KD102 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
300.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD011, 02KD012, 02KD706, 05KD074, 06KD042, 06KD043, A300

numer części:

KD102

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów199
Szerokość [mm]24,0
Liczba pasków1
Ciężar [kg]1,66
dla numeru artykułuA300

skład zestawu:
02KD011 Śruba koła pasowego
02KD012 Śruba koła pasowego
02KD706 Podkładka
05KD074 Pasek rozrządu
06KD042 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD043 Rolka napinająca paska rozrządu
A300 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD102 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: ALFA ROMEO 147, 156, 159, BRERA, GIULIETTA, GT, SPIDER, FIAT 500X, BRAVO II, CROMA, CROMA/KOMBI, DOBLO, DOBLO CARGO 1.9D/2.0D/2.4D 06.03-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD102 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD102 DOLZ:

2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-23
 5/5
Polecam
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.