Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Ssangyong RODIUS I 2.7 Xdi (2005.05-???) 165km » KD153 dolz
wybrany samochód: 
Ssangyong Rodius I 2.7 Xdi (2005.05-???) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD153 DOLZ

KD153 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD018, 02KD029, 02KD073, 02KD502, 05KD106, 06KD038, 06KD108, 06KD150, A255

numer części:

KD153

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów145
Szerokość [mm]25
Ciężar [kg]2,05
dla numeru artykułuA255

skład zestawu:
02KD018 Śruba koła pasowego
02KD029 Śruba koła pasowego
02KD073 Śruba koła pasowego
02KD502 Nakrętka
05KD106 Pasek rozrządu
06KD038 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD108 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD150 Rolka
A255 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD153 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: AUDI A1, A3, A4 ALLROAD B8, A4 ALLROAD B9, A4 B8, A4 B9, A5, A6 C7, Q2, Q3, Q5, TT, SEAT ALHAMBRA, ARONA, ATECA, IBIZA V, LEON 1.4-2.0DH 11.07-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD153 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD153 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.