Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d (2012.10-2014.11) 200km » 4165210 dri
wybrany samochód: 
Bmw 2 Coupe (f22, F87) 220 D (2012.10-2014.11) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

zacisk hamulc. peugeot 407 05- lewy tyŁ 4165210 DRI

4165210 zacisk hamulc. peugeot 407 05- lewy tyŁ DRI
203.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4165210

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 4165210
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. PEUGEOT 407 05- LEWY TYŁ
  • Opis
    • (TRW 38mm) Citroen C5 08-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 182,75
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 4401G4
    • Numer dostawcy: 4165210
  • Parametry:
    • zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
    • oś tylna strona lewa
    • za osią
    • Ograniczenia producenta : TRW
    • Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 12
    • Ciężar netto [kg] : 1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. peugeot 407 05- lewy tyŁ 4165210 DRI

Koszt kaucji: 227.43 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
PEUGEOT      4401G4
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. peugeot 407 05- lewy tyŁ 4165210 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI