Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Honda ACCORD III Aerodeck (CA) 1.6 L (CA4) (1985.11-1989.12) 88km » 4222710 dri
wybrany samochód: 
Honda Accord Iii Aerodeck (ca) 1.6 L (ca4) (1985.11-1989.12) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

zacisk hamulc. volvo s40,v40 98-04 pt 4222710 DRI

4222710 zacisk hamulc. volvo s40,v40 98-04 pt DRI
170.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4222710

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 4222710
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. VOLVO S40,V40 98-04 PT
  • Opis
    • (TRW 38mm) Mitsubishi Carisma 99-06 (+ABS)
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 148,75
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 8601978
    • Numer dostawcy: 4222710
  • Parametry:
    • pełny
    • zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
    • oś tylna strona prawa
    • za osią
    • Ograniczenia producenta : LUC
    • Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 10
    • Średnica tłoka cylindra : 38
    • Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] : 260
    • Ciężar netto [kg] : 2,12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. volvo s40,v40 98-04 pt 4222710 DRI

Koszt kaucji: 185.12 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MITSUBISHI      MR955246
VOLVO      8601978
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. volvo s40,v40 98-04 pt 4222710 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI