Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Land Rover DISCOVERY SPORT (L550) 2.0 D150 MHEV 4x4 (2019.05-???) 150km » 714520487 dri
wybrany samochód: 
Land Rover Discovery Sport (l550) 2.0 D150 Mhev 4x4 (2019.05-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

przekładnia kierownicza fiat 714520487 DRI

714520487 przekładnia kierownicza fiat DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

714520487

producent:

DRI

Przekładnia manualna / FIAT TEMPRA 90-98, TICO 87-95
manualny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przekładnia kierownicza fiat 714520487 DRI

Koszt kaucji: 396.68 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie przekładnia kierownicza fiat 714520487 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI